ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 107816
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
تاکید امام جمعه قزوین بر برگزاری باشکوه نماز عید قربان

تاکید امام جمعه قزوین بر برگزاری باشکوه نماز عید قربان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام والمسلمین عابدینی امام جمعه قزوین در خطبه های نماز جمعه  گفت: متولیان برگزاری نماز عید قربان در جای جای کشور بسیج شده اند تا این نماز جلوه‌ای از شکوه بندگی شود. خطیب جمعه قزوین […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام والمسلمین عابدینی امام جمعه قزوین در خطبه های نماز جمعه  گفت: متولیان برگزاری نماز عید قربان در جای جای کشور بسیج شده اند تا این نماز جلوه‌ای از شکوه بندگی شود.

خطیب جمعه قزوین افزود: شب عرفه شب دعا و استغفار است و این روز، روز امید است تا گناهان از روی دوش ما برداشته شود؛ همان مطالبی که راجع به ماه رمضان گفته شده درباره روز عرفه هم اشاره شده و فرصتی برای بخشش بندگان است و فرشتگان شاهد بخشش گناهان هستند و خداوند بخشنده است.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در ادامه با گرامیداشت یاد شهیدان سرلشگر خلبان بابایی و لشگری، این شهدا را الگوی ایثار و گذشت دانست.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه گریزی به جنایت سعودی‌ها و اماراتی‌ها در یمن زد و تاکید کرد: شکست، آینده متجاوزان در این کشور مظلوم است.

او اضافه کرد: یقین داریم سعودی ها و هم‌پیمانان آنها که شامل اماراتی ها و آمریکایی ها می شوند، قطعاً در مقابل قدرت و اراده مسلمانان یمن تسلیم می شوند و پیروزی باشکوهی برای مردم یمن رقم خواهد خورد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی درباره روز عرفه هم گفت :  شب و روز عرفه روز امید ما برای بخشش گناهان است تا گذشته اعمال بدمان پاک شوند و پس از شب قدر که مرکز همه امیدهاست، روز عرفه روز بخشش گناهان است.

امام جمعه قزوین با اشاره به شهادت امام محمد باقر (ع) گفت: این امام بزرگوار  «اطاعت خدا» و «تقوا» را ویژگی بندگان خدا معرفی کرده‌اند و تأکید می‌کنند رفتار شایسته با خانواده باعث طول عمر انسان می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن