ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 107859
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۴:۴۴
  • 71 بازدید
  • ارسال توسط :
ابراز نگرانی گوترش از جنگ نیابتی سعودی‌ها و اماراتی‌ها در یمن

ابراز نگرانی گوترش از جنگ نیابتی سعودی‌ها و اماراتی‌ها در یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل امروز (شنبه) از جنگ نیابتی عربستان سعودی و امارات در شهر «عدن» واقع در جنوب یمن ابراز نگرانی کرد. همکاری نظامی عربستان سعودی و امارات متحده عربی در قالب ائتلاف عربی ضد یمن بعد از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل امروز (شنبه) از جنگ نیابتی عربستان سعودی و امارات در شهر «عدن» واقع در جنوب یمن ابراز نگرانی کرد.

همکاری نظامی عربستان سعودی و امارات متحده عربی در قالب ائتلاف عربی ضد یمن بعد از گذشت بیش از چهار سال، این روز‌ها به درگیری نیابتی و کشت‌وکشتار در شهر عدن، جنوب یمن تبدیل شده است.

این درگیری‌ها از روز چهارشنبه هفته گذشته در جنوب یمن آغاز شده و همچنان ادامه دارد که تاکنون ده‌ها کشته و زخمی برجای گذاشته است.

خبرگزاری رویترز گزارش کرد، گوترش امروز ضمن ابراز نگرانی از این درگیری‌ها در عدن، از طرفین خواست تا خشونت‌ها را کنار بگذارند و وارد گفتگو‌های فراگیر شوند.

طبق این گزارش، گوترش در بیانیه‌ای از طرفین درگیری خواست تا «در گفتگو‌های فراگیر برای حل اختلافات و رسیدگی به نگرانی‌های قانونی تمامی مردم یمن مشارکت کنند».

اوضاع شهر عدن به دلیل درگیری‌های اخیر وخیم گزارش می‌شود؛ کمیته صلیب سرخ جهانی با اشاره به این اوضاع شامگاه جمعه اعلام کرد که ۲۰۰ هزار یمنی ساکن در این شهر به آب سالم دست‌رسی ندارند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن