ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 108030
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۵:۴۸
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :

انصارالله یمن: متجاوزین صدها هزار نفر را به بهانه “مشروعیت بخشیدن به هادی” قتل عام کردند/ درگیری در عدن نتیجه طبیعی اختلاف بین عربستان و امارات بر سر منافع است

العالم – یمن محمد البخیتی با حضور در برنامه "المشهد الیمنی" شبکه العالم گفت: مشروعیت واقعی در یمن با توافق به دست می آید و مشروعیت منصور هادی ناقص است زیرا در زمان انتخاب وی احزاب المزتمر و الاصلاح شرکت داشتند و انصارالله و جنبش جنوب و جریان جوانان انقلابی در این توافق نقشی نداشتند. […]

العالم – یمن

محمد البخیتی با حضور در برنامه "المشهد الیمنی" شبکه العالم گفت: مشروعیت واقعی در یمن با توافق به دست می آید و مشروعیت منصور هادی ناقص است زیرا در زمان انتخاب وی احزاب المزتمر و الاصلاح شرکت داشتند و انصارالله و جنبش جنوب و جریان جوانان انقلابی در این توافق نقشی نداشتند.

وی افزود: کشورهای متجاوز با تجاوزی گسترده به یمن و محاصره شدید آن، صدها هزار نفر را به بهانه "مشروعیت" به قتل رساندند.

بخیتی با اشاره به اتفاقات عدن گفت که متحدان عربستان مشروعیت ظاهری هادی را سرنگون کردند چرا که وی مشروعیت واقعی در عدن نداشت.

عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن گفت: کشورهایی که در یمن دخالت می کنند به علاوه آمریکا و انگلیس با هدف تحقیق منافع عربستان و امارات در جنوب یمن دست به ایجاد درگیری بین متحدان خود می زنند چرا که آنها بعد از ناکامی در شکستن مقاومت مردم یمن خواهان تقسیم جنوب و شرق یمن هستند.

بخیتی در پایان گفت درگیری در عدن نتیجه طبیعی اختلاف بین عربستان و امارات بر سر منافع است و بازنده اصلی این نبرد یمنی های متحد این دو کشور هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن