ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 108129
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸
  • 193 بازدید
  • ارسال توسط :
هدیه شهید مختاربند به رزمندگان فاطمیون در عید قربان سال ۹۳ +فیلم

هدیه شهید مختاربند به رزمندگان فاطمیون در عید قربان سال ۹۳ +فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به مناسبت عید قربان ویدئویی از شهید مدافع حرم شهید حمید مختاربند در فضای مجازی منتشر شده است که وی در این فیلم در حال عیدی دادن به نیرو‌های فاطمیون در سوریه است. این […]

هدیه شهید حمید مختاربند به رزمندگان فاطمیون در عید قربان سال ۹۳ +فیلمبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به مناسبت عید قربان ویدئویی از شهید مدافع حرم شهید حمید مختاربند در فضای مجازی منتشر شده است که وی در این فیلم در حال عیدی دادن به نیرو‌های فاطمیون در سوریه است. این فیلم جالب و دیدنی مربوط به سال ۹۳ است که در آن شهید مختاربند تعدادی اسکناس را از کیف  خود درمی‌آورد و آن را در میان همرزمانش پخش می‌کند.

گفتنی است؛ حاج حمید مختاربند از شهدای اهل شوشتر بود. وی در طول دفاع مقدس و بعد از آن مسئولیت‌های مختلفی از جمله فرمانده عملیات و فرمانده محور در تیپ امام حسن(ع) و…. را عهده‌دار شد. او در تاریخ ۲۰ مهر ۱۳۹۴ در منطقه قنیطره سوریه، نزدیک به بلندی‌های جولان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در ادامه می‌توانید ویدئویی از این شهید را در حین عیدی دادن مشاهده کنید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن