ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 108252
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :

آدم‌کشی به سبک سعودی از یمن تا سلو‌ل‌های انفرادی عربستان

  سرویس خارجی-نقض وحشتناک حقوق بشر توسط رژیم عصر حجری آل‌سعود که همه جوره از سوی مدعیان غربی دفاع از حقوق بشر حمایت می‌شود، بار دیگر نقل محافل رسانه‌ای شده است. این رژیم پس از رسوایی خاشقجی نیز مشغول آدم کشی و شکنجه است. سازمان پزشکان بدون مرز می‌گوید بیمارستان روستایی «عبس» در استان حجه واقع […]

 
سرویس خارجی-
نقض وحشتناک حقوق بشر توسط رژیم عصر حجری آل‌سعود که همه جوره از سوی مدعیان غربی دفاع از حقوق بشر حمایت می‌شود، بار دیگر نقل محافل رسانه‌ای شده است. این رژیم پس از رسوایی خاشقجی نیز مشغول آدم کشی و شکنجه است.
 سازمان پزشکان بدون مرز می‌گوید بیمارستان روستایی «عبس» در استان حجه واقع در شمال غرب یمن که تحت حمایتش است، به دنبال حملات هوایی ائتلاف سعودی به یمنی‌ها، در روز یکشنبه، شاهد کشته شدن بیش از ۱۰ غیرنظامی بود. این سازمان با اعلام این مقدمه به شدت جنایات سعودی را محکوم کرده و خواستار «اتخاذ تدابیر فوری برای تضمین حفاظت از مردم و مراکز درمانی» شد. این آخرین جنایت سعودی‌ها در یمن نیست و قطعا این روند باز هم ادامه خواهد یافت.
اما کشتار انسان‌های بی‌گناه چیزی نیست که آل‌سعود تنها در خارج از خاک خود به آن اشتغال داشته باشد، بلکه خبرهای فراوانی از درون عربستان به گوش می‌رسد که نشان می‌دهد پادشاهی سعودی وحشیانه در حال قلع و قمع مخالفان و منتقدان خود است و رسوایی قتل خاشقجی نیز این رژیم را وادار به عقب نشینی از چنین سیاست‌هایی نکرده است.
 در همین رابطه ایسنا به نقل از سایت «خلیج آنلاین» نوشته، «خانواده یکی از زندانیان در عربستان دست به افشاگری زده و گفته، دستگاه امنیت کشور عربستان دروغگوست و اگر دنبال واقعیت هستید باید آن را در سلول‌های انفرادی زندان‌های کثیف عربستان بیابید؛ جایی که افسران پلیدی ریاست آن را بر عهده دارند. بروید بدن‌های زندانیان را ببینید چگونه بدن‌ها از شلاق‌ها و لگدهای افسران امنیتی کبود شده‌ است. سلول‌های انفرادی مملوء از حشرات مختلف و موش‌ است. فرد زندانی اگر درد بسیاری داشته باشد هیچ ‌توجهی‌ به او نمی‌شود، اگر هم درخواست معالجه کند و این خواسته را تکرار کند، تیمی از گروه ویژه را می‌فرستند تا او را مورد ضرب و شتم قرار دهند تا زندانی دیگر چنین درخواستی نکند.»
روزنامه انگلیسی گاردین نیز با بررسی وضع منتقدان داخلی عربستان در گزارشی نوشته که «پاسخ عربستان به آنان که خواستار بهبود شرایط‌اند، اعدام است».

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن