ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 108315
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷
  • 102 بازدید
  • ارسال توسط :
معرفی کتاب «مثل نسیم» روایت زندگی شهید مدافع حرم «حاجی حتم‌لو»+ تصاویر

معرفی کتاب «مثل نسیم» روایت زندگی شهید مدافع حرم «حاجی حتم‌لو»+ تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از گرگان، آیین معرفی و امضای کتاب مثل نسیم به مناسب ایام مبارک دهه امامت و ولایت؛ مقارن با سالروز مقاومت اسلامی منتشر شد، این کتاب روایتی از زندگی شهید مدافع حرم «سید احسان حاجی حتم‌لو» نخستین شهیدمدافع حرم شهرستان گرگان است […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از گرگان، آیین معرفی و امضای کتاب مثل نسیم به مناسب ایام مبارک دهه امامت و ولایت؛ مقارن با سالروز مقاومت اسلامی منتشر شد، این کتاب روایتی از زندگی شهید مدافع حرم «سید احسان حاجی حتم‌لو» نخستین شهیدمدافع حرم شهرستان گرگان است که به قلم اعظم السادات حسینی به رشته تحریر درآمد.

این آئین با حضور نویسنده اثر، خانواده محترم شهید حتم‌لو و تعدادی از همرزمان شهید، جمعی از فعالان عرصه فرهنگ و رسانه و مردم فرهیخته شهرستان گرگان، در مکان پاتوق کتاب این شهرستان برگزار شد.

لازم به ذکر است این اثر نهمین نوشته خانم حسینی، نویسنده جوان گرگانی است که در ۱۴ بخش روایت نامه‌ای از زندگی و شخصیت شهید را از منظر خانواده، نزدیکان، دوستان، همکاران و همرزمان به رشته تحریر در آورده است. این اثر در سال 1396 ازسوی انتشارات روایت فتح چاپ شد.

شوق و استقبال علاقه‌مندان و دوستداران به ادبیات و داستان دفاع مقدس و شهدا با وجود گرمای هوا بی‌نظیر بود.

عزیزان حاضر در مراسم علاوه بر خرید کتاب امضاشده توسط نویسنده کتاب و «همسر شهید» از طرح تخفیفی ویژه، که به مناسب این رویداد، اختصاص داده شده بود نیز بهره مند شدند.

در ادامه مراسم  عاصمه تیموری، بانوی شاعر گرگانی با بن ابیات زیبایی در رسای  شهید والامقام  موجب تلطیف فضای جلسه  شدند.

در پایان مراسم به رسم ادب و تقدیر از مجاهدت‌ها و صبوری‌های فاطمه ایزدی نامقی «همسرشهید» هدیه‌ای نفیس آمیخته با هنر ایرانی تذهیب_خط اثر خانم طاهری هنرمند گرگانی از جانب پاتوق کتاب گرگان به ایشان و  همچنین هدایایی به نویسنده اثر، شاعر هنرمند و  یگانه یادگار شهید، سیدمحمد طاها و خانواده شهید تقدیم شد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن