ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 108391
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
  • 70 بازدید
  • ارسال توسط :
امامت مسجد در همه امور رسالت خود را دنبال کند

امامت مسجد در همه امور رسالت خود را دنبال کند

حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی در خطبه‌های نمازجمعه بیرجند در مصلای المهدی (عج) به بزرگداشت روز جهانی مسجد در ۳۰ مرداد اشاره کرد و افزود:  یکی از مسایل مهم در مسجد توجه به امامت و ولایت است و مساجد باید حول امام جماعت نقش امامت را ایفا کنند و صرف نماز خواندن نباشد.  وی گفت: در طول تاریخ […]

حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی در خطبه‌های نمازجمعه بیرجند در مصلای المهدی (عج) به بزرگداشت روز جهانی مسجد در ۳۰ مرداد اشاره کرد و افزود:  یکی از مسایل مهم در مسجد توجه به امامت و ولایت است و مساجد باید حول امام جماعت نقش امامت را ایفا کنند و صرف نماز خواندن نباشد. 

وی گفت: در طول تاریخ آسیب‌هایی در جامعه وجود آمده که ناشی از تفکر لیبرالی است و اکنون انزجار خود را از این تفکر که در خدمت مستکبران است، اعلام می‌کنیم. 

خطیب جمعه بیرجند اظهار داشت: ۲۸ مرداد یادآور کودتای ننگین آمریکا برای بازگشت شاه ملعون است و تفکر لیبرالی دولت مصدق زمینه را برای کودتای آمریکا فراهم کرد.

وی گفت: تفاوت امروز با آن دوران‌ها در آگاهی، ایمان مردم و همراهی با ولایت و امامت است.

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به ۲۶  مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی ادامه داد: رزمندگان و جانبازان شهیدان زنده انقلاب هستند که این مناسبت‌ها سند مجاهدت و ایثار آنهاست. 

وی همچنین با اشاره به حضور سخنگوی جنبش انصار حزب الله یمن در ایران گفت: محمد عبدالسلام در دیدار با مقام معظم رهبری ضمن ابلاغ سلام رهبر این جنبش و همه مجاهدان و رزمندگان بیان کرد که ما ولایت شما را امتداد خط پیامبر اسلام و ولایت امام علی (ع) می‌دانیم و مواضع حیدری و علوی در حمایت از مردم مظلوم یمن را ادامه خط امام خمینی (ره) و مایه برکت می‌دانیم. 

امام جمعه موقت بیرجند توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در این دیدار را یادآور شد و افزود: ایشان فرمودند که مردم یمن آینده درخشانی پیش رو دارند و به لطف خدا دولتی قوی تشکیل و در چهارچوب آن پیش خواهند رفت. 

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال تجزیه یمن هستند گفت: رهبر انقلاب در این دیدار توصیه کردند که مردم یمن با قدرت بیاستند و از یمن یکپارچه حمایت کنند.

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به حمایت ۴۰ ساله مردم ایران از مظلومان جهان علیرغم شرایط سخت تحریم عنوان کرد:  قطعا آینده از آن اسلام و پیروزی جبهه مقاومت در اقصی نقاط عالم رقم می‌خورد. 

 وی گفت: منافقان برای کمرنگ‌تر کردن برنامه‌های اصلی که مورد توجه نظام الهی است این روزها در بعضی نقاط به نام اسلام، دین و ارزش‌های دینی اقداماتی انجام می‌دهند اما پشت پرده مقاصد دیگری است. 

خطیب جمعه بیرجند تصریح کرد: قطعا این اقدامات هیچ ارزشی ندارد چون کار منافق هرچند اصل و صورت کار زیبا باشد اما به خاطر اینکه از روی تقوا نیست ارزشی ندارد. 

وی به عید غدیر و اهمیت پاسداشت آن نیز اشاره کرد و گفت: جوامع بشری از دیرباز انواع و اقسام حکومت‌ها را تجربه کرده ولی اسلام این نوع حکومت قدرت‌مداری را قبول ندارد بلکه امامت را می‌پسندد که غدیر نیز مصداق این نوع حکومت است. 

 در آیین نمازجمعه این هفته همزمان با سراسر کشور از سادات شرکت کننده در آستانه عید غدیر تجلیل شد. 

۹۸۹۳*۳۰۲۸ 

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن