ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 108409
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
نفتکش گریس 1 با قدرت جمهوری اسلامی آزاد شد نه با مذاکره

نفتکش گریس 1 با قدرت جمهوری اسلامی آزاد شد نه با مذاکره

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه قزوین در مسجدالنبی(ص)، با تقدیر از مسؤولان برای برپایی باشکوه نماز عید قربان اظهار کرد: همّت و حمایت شما باعث شد امسال نماز عید قربان باشکوه بهتری برگزار شود. وی افزود: از شهر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه قزوین در مسجدالنبی(ص)، با تقدیر از مسؤولان برای برپایی باشکوه نماز عید قربان اظهار کرد: همّت و حمایت شما باعث شد امسال نماز عید قربان باشکوه بهتری برگزار شود.

وی افزود: از شهر مؤمن‌پرور قزوین همین انتظار می رود و وقتی جمعیت قزوین را می‌بینیم و جمعیت نماز عید فطر، عید قربان و نمازهای جمعه را می‌بینیم، خدا را شکر می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ابراز کرد: در روایتی از امام هادی(ع) آمده است؛ هرکس فرمانبر و مطیع خدای متعال باشد برای او اهمیتی نخواهد داشت که مردم چه حرف‌هایی می زنند و ناراحتی دیگران برای او اهمیتی نخواهد داشت، زیرا خداوند این افراد را سرجای خود خواهد نشاند. اما اگر کسی که خدا را به خشم آورد و در مسیر اطاعت او قرار نگیرد یقین بداند که خشم مردم هم دامن او را خواهد گرفت و خسارت دنیا و آخرت نصیب او می‌شود.

امام جمعۀ قزوین روز غدیرخم را عیدالله الاکبر، بزرگ‌ترین عید الهی، عید اهل بیت(ع) و اشرف الاعیاد خواند و اظهار کرد: رسول گرامی اسلام(ص) در غدیر سفارش کردند آن‌هایی که حاضر هستند به کسانی که غائب هستند حقیقت پیام غدیر را برسانند و همه در این راستا رسالت داریم و باید تلاش کنیم رسالت الهی را به بهترین شکل انجام دهیم.

 

نام آزادگان عزیز افتخار آفرین است

آیت‌الله عابدینی با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان به کشور بیان کرد: اسرای عزیز ما به دست رژیم منحوس بعثی صدام به اسارت درآمده بودند که تعداد این اسرا در استان قزوین ۶۴۰ نفر و در کشور ۴۳ هزار نفر است که از خدای متعال برای این عزیزان رحمت و برکت طلب می کنیم.

وی افزود: ۶۴۰ مرد مقاوم استان در دوران دفاع مقدس سالیان سال سختی اسارت را تحمل کردند و با مقاومت خم به ابرو نیاورده و عزت و اقتدار را برای ایران اسلامی در جهان رقم زدند که دست بوس آنها هستیم و نامشان برای ما افتخارآفرین است.

امام جمعۀ قزوین تصریح کرد: قزوین هم به نسبت جمعیت شهری خود تعداد قابل توجهی اسیر داشته و هم شخصیت‌های برجسته‌ای همچون سیدآزادگان حجت الاسلام ابوترابی که از افتخارات کشور و جهان است جزو اسرای عزیزی بودند که باید به آن‌ها افتخار کرد.

نمایندۀ ولی فقیه در استان قزوین ابراز کرد: سرلشکر شهید حسین لشکری جزو اسرای بزرگ استان قزوین و کشور است که بیشترین مدت اسارت در چنگال رژیم بعث عراق را به خود اختصاص داد و سخت‌ترین شرایط را در دوران اسارت داشت و پس از بازگشت به کشور به واسطۀ شکنجه‌های آن دوران به شهادت رسید.

 

جشن پیروزی در یمن به زودی رقم می‌خورد

وی با اشاره به کشتار و جنایات مستکبران در یمن ادامه داد: موضوع یمن نباید از نگاه مسلمانان غافل بماند و فراموش کنند که مردم و کودکان و زنان در چه شرایطی قرار دارند، البته باید خدای متعال را شاکر باشیم که روز به روز قدرت مقاومت اسلامی و جبهه مقاومت یمن بیشتر شده و به اقتدار دست پیدا می‌کنند و در مقابل روز به روز استیصال و درماندگی سعودی‎‌‎ها و حامیان آمریکایی و منطقه‌ای آن‌ها بیشتر می‌شود.

آیت الله عابدینی گفت: محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن که به محضر رهبر معظم انقلاب شرفیاب شد، گفت ما ولایت شما را امتداد خط پیامبر اسلام(ص) و ولایت امیرمومنان(ع) و مواضع حیدری و علوی شما در حمایت از مردم مظلوم یمن، ادامۀ خط امام خمینی(ره) می‌دانیم.

آیت‌الله عابدینی بیان کرد: خداوند را شاکر هستیم که زیر سایه ولایت امام علی(ع) و اولاد آن حضرت هستیم و این ها میوه‌های شجره طیبه ولایت امیرالمؤمنین(ع) است.

خطیب جمعه قزوین ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب در پاسخ به سخنگوی انصارالله یمن فرمودند هر ملت مؤمنی که به خدای متعال ایمان و به وعده های الهی اعتقاد داشته باشد، قطعاً پیروز خواهد شد و بر همین اساس پیروزی با ملت مظلوم و مجاهد یمن خواهد بود و امیدواریم جشن بزرگ پیروزی در یمن به زودی رقم بخورد.

 

دزدان دریایی انگلیسی تسلیم شدند

آیت‌الله عابدینی با اشاره به روز صنعت دفاعی گفت: الحمدالله در حوزۀ صنایع دفاعی به آیۀ شریفه «و اَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ» عمل شد و امروز شاهد ساخت بهترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی و دفاعی در داخل هستیم که ساخت رادار، ناوچه، زیردریایی، موشک، قایق‌های تندرو، پهبادها و قایق پرنده بخشی از آنها است.

آیت‌الله عابدینی با اشاره به آزادی نفتکش گریس 1، تأکید کرد: نفتکش حامل نفت جمهوری اسلامی ایران به نام گریس 1 از اسارت دزدان دریایی نجات پیدا کرد، گریس 1 با مذاکره و برجام نجات پیدا نکرد بلکه قدرت جمهوری اسلامی آن را نجات داد.

خطیب جمعۀ قزوین افزود: وقتی کشتی انگلیسی‌ها توسط نیروهای مسلح و مقتدر ما به اسارت درآمد، آن‌ها وظیفۀ خود دانستند ادب کنند و کشتی ما را آزاد کنند، در حالی که هنوز ما کشتی آن‌ها را آزاد نکرده‌ایم این یعنی دشمن ما ادبیاتش این گونه است و درکی از مذاکره ندارد و باید با او از موضع قدرت سخن گفت.

وی در پایان با تقدیر از آیت الله رئیسی برای اصلاح ساختار قضایی، عنوان کرد: ایشان صحبت‌ها و اقداماتی که برای اصلاح ساختار دستگاه قضایی و مبارزه با مفسدان دانه درشت انجام می‌دهند، بسیار امیدوار کننده است و در جامعه نیز این امیدواری ایجاد شده است و از خدای متعال برای ایشان توفیقات روزافزون را مسألت داریم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن