ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 108417
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
جبهه مقاومت اسلامی در سراسر دنیا شکل گرفته است

جبهه مقاومت اسلامی در سراسر دنیا شکل گرفته است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‌آباد امروز، 25 مردادماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد در مصلی الغدیر این شهر روح حادثه غدیر را ولایت و امامت دانست و گفت: روز غدیر روز تجدید عهد و […]

ببه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‌آباد امروز، 25 مردادماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد در مصلی الغدیر این شهر روح حادثه غدیر را ولایت و امامت دانست و گفت: روز غدیر روز تجدید عهد و میثاق با ولایت و روز تعیین وصی و اما برای حفاظت و صیانت از اسلام ناب است زیرا اگر عید غدیر نبود اسلام گرفتار منحرفین و منافقین می‌شد.

وی با اشاره به جشن‌های مذهبی پیش‌رو از جمله عید غدیر و ولادت امام هادی(ع) و امام موسی‌کاظم(ع) ضمن تبریک این مناسبت‌ها، از مردم خواست در راستای تعظیم شعائر الهی این ایام را به جشن و سرور بپردازند.

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه به دیدار هیئت یمنی به ریاست سخنگوی جنبش انصارالله با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ملاقات سخنگوی جنبش انصارالله با مقام معظم رهبری دارای این پیام مهم برای منطقه بود که تنها راه مقابله با متجاوزان و مستکبران جهاد فی سبیل‌الله است.

میرعمادی همچنین به آزادی شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه به‌منظور پیگیری روند درمان اشاره کرد و اضافه کرد: این روحانی مبارز و انقلابی شیعه تحت‌ تأثیر حضرت امام خمینی(ره) توانست دوازده میلیون نفر را در نیجریه به دین مبین اسلام هدایت کند و هم‌اکنون نیز الگو و رهبر خود را مقام معظم رهبری می‌داند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان از مسئولان خواست با توجه به محرومیت بالای استان به‌ویژه حاشیه شهر خرم‌آباد به مشکلات آن‌ها رسیدگی کنند.

امام جمعه خرم‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود به درگیری بین هند و پاکستان و مسلمانانی که در شرایط بسیار سختی قرار گرفته‌اند اشاره کرد و افزود: کشمیر و جامو یک منطقه‌اش دست هندی‌ها است و یک قسمت دیگر با هفت میلیون جمعیت تحت حاکمیت پاکستان است و یک قسمت هم تحت کنترل چین است. هفته گذشته هند آمد مسئله تابعیت را لغو کرد و هدفش این بود که بافت جمعیت این دو منطقه را به هم بریزد و جمعیت مسلمانان پایین بیاید. اجازه برگزاری نماز را به مسلمانان نمی‌دهند، اجازه تجمع ندارند، وسایل ارتباط جمعی را قطع کرده‌اند و تا توانتسته‌اند این دره را تحت محاصره شدید قرار داده‌اند.

آیت‌الله میرعمادی با بیان این‌که این مسلمانان تظاهرات می‌کنند و شعار تظاهرات‌شان «الله اکبر خامنه‌ای رهبر» است، اظهار کرد: حالا می‌بینید انقلاب چه کرده است، امروز جبهه مقاومت اسلامی شکل گرفته است. از لبنان، فلسطین، یمن، نیجریه و کشمیر و … مسلمانان حرکت و قیام‌شان بر اساس شعار انقلاب است.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن