ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 108426
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
آزادسازی نفتکش ایران موجب تحقیر آمریکا و انگلیس شد

آزادسازی نفتکش ایران موجب تحقیر آمریکا و انگلیس شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت الاسلام و المسلمین سید محسن موسوی در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: آزاد سازی کشتی نفتکش ایران علیرغم تلاش و کارشکنی‌های ایالات متحده آمریکا است که یک بار دیگر شاهد تحقیر کامل دشمنان بودیم.  وی افزود: امروز کشتی نفتکش […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت الاسلام و المسلمین سید محسن موسوی در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: آزاد سازی کشتی نفتکش ایران علیرغم تلاش و کارشکنی‌های ایالات متحده آمریکا است که یک بار دیگر شاهد تحقیر کامل دشمنان بودیم. 

وی افزود: امروز کشتی نفتکش جمهوری اسلامی ایران در آبهای آزاد به راه خود ادامه می‌دهد اما کشتی نفتکش بریتانیا هنوز در توقیف ایران است.

امام جمعه پلدختر با تبریک عید غدیرخم اظهار داشت: غدیر خم یک قضیه نیست بلکه یک جریان انقلابی است که سرنوشت نبوت در در این روز مشخص شد و ولایت فقیه امتداد غدیر و از برکات ولایت الهی است.

وی افزود: خطبه پیامبر در روز عید غدیر انتخاب جانشین برای خود بر اساس شایسته سالاری و با بصیرت کامل بود که این کلام در قرآن کریم فصل الخطاب است و کسی که می‌خواهد دنباله‌رو پیامبر باشد باید سیره و روش امیرالمومنین(ع) را به صورت عملی در زندگی خود ادامه دهد.

موسوی به دیدار هیات بلند پایه کشور یمن با مقام معظم رهبری اشاره و خاطرنشان کرد: این دیدار به منظور تبیین مواضع محور مقاومت در یمن بود که مقام معظم رهبری با اشاره به جنایت‌ها و خیانت‌های آل سعود مزدور که از آمریکا حمایت کردند و با تاکید بر ادامه گفتمان محور مقاومت فرمودند باید این گفتمان با قدرت و قوت صورت گیرید که قضییه یمن را تنها یمنی‌ها برطرف می‌کنند.

وی افزود: یکپارچگی و اتحاد دنیای اسلام در دل کشور یمن به نمایندگی از ملت‌های مسلمان است که زیر حملات آل سعود قرار دارند و زن و کودکان آنها را به خاک و خون می‌کشند. 

امام جمعه پلدختر گفت: این دیدار اتفاق مبارکی است و نشان می‌دهد که یمنی‌ها تابع ولایت فقیه هستند و این خود امرمبارک و میمونی است. 

وی افزود: مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند به طور قطع دولت مستقل در یمن بوجود خواهد آمد که آنها در برابر زورگویی های رژیم آل‌سعود مقاومت کرده و همچنان این ایستادگی در بین مسلمانان جهان ادامه دارد و پرچم‌دار این حرکت انقلاب اسلامی است. 

موسوی یادآور شد: مقام معظم رهبری در این دیدار تبیین موقعیت و جغرافیای یمن را به طور شفاف برای آنها روشن کرد.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند امروز نقشه ای که ایالات متحده برای یمن ریخته این است که مزدورانش می‌خواهند یمن را به 2 قسمت شمالی و جنوبی تقسیم کنند زیرا آنها دنبال منافع اقتصادی خود در یمن هستند و دلسوز آنها نیستند و می‌خواهند با این که به منافع خود در یمن دست پیدا کنند که این خطرناک است.

امام جمعه پلدختر گفت: پیام مقام معظم رهبری به گروه‌های جهادی، این نیروها بدانند کارشان با ارزش است و سپاس خدا نصیبشان باد، کار جهادی آنها بر خاسته از ایمان است پس به کارتان کیفیت ببخشید. 

موسوی اظهار داشت: مقام معظم رهبری خطاب به گروه‌های جهادی فرمودند، ارتقاء فکری و عملی جهاد گران آنها را از خدمات رسانی ابتدایی و یدی غافل نکند، با اخلاق نیکو عمل به واجبات، اجتناب از محرمات داشته و فضای پیرامون خود را آکنده از نور ایمان کنند. 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن