ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 108443
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۵
  • 68 بازدید
  • ارسال توسط :
هلاکت مزدوران سعودی درپی شلیک موشک زلزال ۱ توسط نیرو‌های یمنی

هلاکت مزدوران سعودی درپی شلیک موشک زلزال ۱ توسط نیرو‌های یمنی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شلیک موشک زلزال ۱ توسط ارتش و نیروهای مردمی یمن به محل تجمع مزدوران سعودی در المجازه استان عسیر عربستان کشته و زخمی شدن تعدادی از آنان را در پی داشت. شبکه خبری المسیره نیز اعلام کرد که نیروهای […]

هلاکت مزدوران سعودی درپی شلیک موشک زلزال ۱ توسط نیرو‌های یمنیبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شلیک موشک زلزال ۱ توسط ارتش و نیروهای مردمی یمن به محل تجمع مزدوران سعودی در المجازه استان عسیر عربستان کشته و زخمی شدن تعدادی از آنان را در پی داشت.

شبکه خبری المسیره نیز اعلام کرد که نیروهای یمنی ۸ نفر از عناصر نیروی دشمن در جبهه حیران در استان حجه را هدف قرار داده و به هلاکت رساندند.

پیش از این نیز شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد یگان پهپادی نیروی هوایی یمن فرودگاه سعودی «ابها» را با پهپاد «قاصف کا ۲» هدف قرار داد و پرواز‌ها به و از این فرودگاه متوقف شدند.

پیش از این نیز یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با تعدادی از این نوع پهپاد‌ها حملاتی علیه فرودگاه بین‌المللی اب‌ها انجام داده بودند.

مراکز رهگیری هوانوردی از ایجاد خلل در پرواز‌ها به این فرودگاه و بالعکس، پس از اجرای عملیات یگان پهپادی نیرو‌های یمنی خبر داده بودند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن