ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 108484
  • ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴
  • 77 بازدید
  • ارسال توسط :
انقلاب اسلامی حاصل مقامت و رشادت‌های رزمندگان است

انقلاب اسلامی حاصل مقامت و رشادت‌های رزمندگان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،  فتحعلی طاهرنیا، پدر شهید سجاد طاهرنیا از شهدای مدافع حرم در دیدار با مدیر کل و کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: انقلاب اسلامی برگرفته از رهنمود‌های بنیانگذار معمار کبیر انقلاب و حاصل مقاومت، ایستادگی […]

انقلاب اسلامی حاصل مقامت و رشادت‌های رزمندگان استبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،  فتحعلی طاهرنیا، پدر شهید سجاد طاهرنیا از شهدای مدافع حرم در دیدار با مدیر کل و کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: انقلاب اسلامی برگرفته از رهنمود‌های بنیانگذار معمار کبیر انقلاب و حاصل مقاومت، ایستادگی و رشادت‌های رزمندگان و خون شهدا است.

او، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با همه فراز و نشیب‌ها در جهان تثبیت شده است، افزود: ابر قدرت‌ها به ویژه آمریکا باید بداند که ملت ایران در همه مشکلات از جمله اقتصادی و تحریم‌های نابرابر ایستادگی می‌کند و آمریکا در مقابل این اتحاد و ایستادگی عقب نشینی خواهد کرد.

پدر شهید طاهرنیا، به گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: وظیفه امروز ما، به ویژه نوجوانان و جوانان حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است که با خون شهدا آبیاری شده است.

او افزود: شهدای ۸ سال دوران دفاع مقدس با ایثار و مقاوت، از جان خود گذشتند، اما به رژیم بعثی اجازه اشغال حتی یک وجب از خاک ما را ندادند و شهدای مدافع حرم نیز با گذشتن از جان خود ضمن دفاع از حریم حرم، همچنین امنیت را در منطقه و کشور به ارمغان آوردند.

فتحعلی طاهرنیا، با بیان خاطراتی از فرزند شهید خود (سجاد طاهرنیا) از شهدای مدافع حرم، گفت: شهید طاهرنیا متولد ۶۴ بود و با وجود اینکه دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را ندیده بود و در زمان ۸ سال دوران دفاع مقدس نیز کودک بود، اما با پبروی از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، در برابر دشمنان ارزش‌های دینی- اسلامی ایستاد.

او با بیان اینکه شهید طاهر نیا همیشه وقت خود را صرف کمک به مردم و جامعه صرف می‌کرد، افزود: اخلاق نیکو و اخلاق اسلامی سرلوحه این شهید والامقام بود.

فتحعلی طاهرنیا، با اشاره به اینکه شهید طاهرنیا با ۱۰ سال فعالیت خود در سپاه پاسداران همیشه صادقانه فعالیت می‌کرد افزود: این شهید بزرگوار به دلیل مسئولیت پذیری و تعهد کاری خود، حتی در زمان مرخصی خود نیز از خاموش کردن تلفن همراهش خودداری می‌کرد و همیشه آماده باش برای دفاع از امنیت، استقلال و عزت کشور بود.

شهید سجاد طاهرنیا بیشتر عمرش را در راه جهاد و خدمت به اهالی مسجد صاحب‌الزمان (عج) و بسیجیان پایگاه‌های مقاومت صرف کرد، هم‌چنین با کمک پدرش در رشت مرکز فرهنگی با هدف گسترش فرهنگ شهادت در بین جوانان را‌ه‌اندازی کرد.

شهید سجاد طاهرنیا از آن دسته انسان‌هایی بود که گمنام زندگی کرد، گمنام عاشق شد و گمنام شهید شد، این شهید ولایی نوجوانی و جوانی‌اش با مسجد صاحب الزمان (عج) رشت و پایگاه مقاومت آن مسجد عجین شده بود، در نتیجه مزد این همه سال خدمت مخلصانه و جهادی‌اش را گرفت و به خیل شهدا پیوست.

شهید سجاد طاهرنیا، احترام به پدر، مادر و بزرگ‌تر‌ها را سرلوحه زندگی‌اش قرار داد؛ تا جایی که پدرش بار‌ها به این موضوع اشاره کرده است.

سجاد که هیچ‌گاه امام راحل را ندیده بود، مسیر زندگی‌اش را برای خدمت به ایشان و انقلابش وقف کرد و توانست وجود شهدا را در زندگی خود حس کند و به توصیه امام خمینی (ره) به جوانان در راه استواری اسلام عمل کند .

شهید سجاد طاهرنیا مژدهی سرانجام در اول آبان ۱۳۹۴ ماه، مصادف با روز تاسوعای حسینی در منطقه عملیاتی حلب، به دوستان شهیدش ملحق شد و به لقاءالله پیوست.

از سجاد طاهرنیا یک دختر و یک پسر به یادگار مانده است و پسرش ۲۰ روزه بود که خبر شهادت پدر را آوردند و تنها دیدار او با پدرش در روز مراسم تشییع شهید رقم خورد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن