ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 108579
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
جنگ حق علیه باطل، مهمترین قسمت بیانیه گام دوم انقلاب است

جنگ حق علیه باطل، مهمترین قسمت بیانیه گام دوم انقلاب است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهمدان؛ روح الله سلگی، معاون بسیج اساتید کشور، ظهر امروز در نشست تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در جمع فعالان فرهنگی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان  با بیان اینکه از گذشته تا کنون شاهد نزاع دو […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهمدان؛ روح الله سلگی، معاون بسیج اساتید کشور، ظهر امروز در نشست تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در جمع فعالان فرهنگی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان  با بیان اینکه از گذشته تا کنون شاهد نزاع دو گفتمان در کشور بودیم گفت: دوران مشروطه نماد تجلی این دو جریان است که نهایتا مشروطه ای که قرار بود مبنی بر اساس دین باشد به علت افراط و وجود افکار غرب گرایانه و عدم تطابق با فرهنگ ایران اسلامی دچار فروپاشی شد.

وی، با اشاره بر اینکه امروز هم مصداق فراوانی از نزاع این دو گفتمان داریم افزود: طی گذشت یکصد سال انقلاب اسلامی به ثمر رسید و باید بگوییم انقلاب اسلامی محصول 15 خرداد و مشروطه نیست و همه تحولاتی که طی این سال ها داشتیم در حقیقت ثمره تحولات تاریخی است.

سلگی، با تاکید بر اینکه دو جریان در کشور وجود دارد که به شدت در تعارض با یکدیگرند تصریح کرد: یکی از این جریان ها اعتقادی به اقتصاد نداشته و ساخت موشک و اتکا به توان داخلی را تمسخر و زیر سوال می برد و کسانی را که به ساخت موشک و توان موشکی روی می آورند را ماجراجو می دانند.

معاون بسیج اساتید کشور، با اشاره بر صحبت های افرادی همچون صادق زیباکلام مبنی بر اینکه گفته بود ما توان ساخت دوچرخه را هم نداریم خاطر نشان کرد: فردی دیگر در هیئت دولت گفته است توان ما فقط پخت آبگوشت بزباش است و این که خیلی راحت تکنولوژی فوق پیشرفته ما را زیر سوال می برند فاجعه است.

وی، با بیان اینکه اساسا افرادی موشک را پیشرفت نمیدانند و همان نگاهی که مظفرالدین شاه به نفت داشت را نسبت به موشک، توان تسلیحاتی و انرژی هسته ای دارند گفت: این افراد روشنفکرانی هستند که غرب گراتر از غرب می باشند و پیشرفت را تنها در زندگی به شیوه غرب میدانند اما باید گفت امروزه در جهان و در دنیای اسلام روشنفکر واقعی کسی نیست جز سیدعلی خامنه ای.

سلگی، باتاکید بر اینکه دست یابی به انرژی هسته ای موجب عزت و سربلندی است تصریح کرد: زمانی که به انرژی هسته ای دسترسی پیدا کردیم  یکی از اساتید بزرگ دانشگاه تهران می گفت باور نمیکردم این اتفاق افتاده و انگار معجره رخ داده است.

وی،در ادامه با اشاره به افرادی که در مجلس 6 صراحتا گفتند امام زمان(عج) را میشود نقد کرد افزود: این افراد که لیبرالیسم هستند آنقدر لیبرال را مقدس میدانند که به کسی حق نمیدهند آن را نقد کند چرا که معتقدند لیبرالیسم مبنی فکر ی بشری بوده و بعد از فراز و نشیب های فراوان به درجه تکامل رسیده است.

معاون بسیج اساتید کشور، افراد لیبرالیسم را کسانی دانست که اعراب را قبول ندارند اما اگر کسی در عربستان برضد جمهوری اسلامی حرف بزند از او حمایت میکنند و ادامه داد: امروزه وا دادگی های عجیب و غریبی در حوزه های مختلف توسط افراد مشاهده می شود و هستند کسانی که معتقدند زندگی بدون ارتباط با غرب امکان ندارد درحالی که ما میگوییم ما نباید به غرب متکی باشیم.

سلگی، با بیان اینکه جنگی که امروز علیه ما است جنگی هوشمند و اقتصادی است تصریح کرد: دشمن به دنبال مسائلی میرود که جامعه ما دغدغه انها را دارد؛ مسائلی هچون آقازاده ها که این روزها مدام در صدای آمریکا به آن میپردازند باعث ایجاد جنگ روانی علیه ما است و میتواند گسل ها را فعال کند.

وی، با تاکید بر اینکه دوره هاشمی رفسنجانی تورم 50 درصد به وجود آمد اما مسئله حجاب را بزرگ جلوه دادند و دوقطبی فرهنگی ایجاد شد افزود: این دوقطبی فرهنگی را در انتخابات سال 96 شاهد بودیم و ایجاد این دوقطبی کاذب، عدم هماهنگی در جمع انقلابی هاست که از شبکه های خاص سازماندهی میشود و جامعه را میترساند.

معاون بسیج اساتید کشور، با بیان اینکه طبقه متوسط شهری که امروزه در کلان شهرها بیشترین تاثیرگذاری را دارند گفت: این طبقه در زمان هاشمی رفسنجانی بزرگ شد و به ثمر نشست و بخش مستضعف جامعه بود که دغدغه فرهنگی نداشت و امروز نیز در فضای سیاسی کشور نقش دارد.

وی، با اشاره بر یکی از کتاب های هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینکه نوشته است عصر عاشورا به همراه خانواده به سد لیتان رفتیم و جت اسکی سوار شدیم ادامه داد: پرداختن رفسنجانی به این موضوع عادی سازی قداست عاشورا است؛ هرچند یکی میگفت رفسنجانی سادگی کرد این را نوشت اما این کاملا حساب شده و عامدانه بود و هدف عادی سازی اشرافیت در اسلام بود.

سلگی، طبقه متوسط شهری را افرادی سکولار و بی بندوبار که به پارتی های شبانه میروند دانست و اظهار کرد: اینها کوهنوردی های مختلط می روند، ورزش هایی خاص همچون یوگا را جایگزین خلا معنوی خود می کنند، موسیقی های ریتمیک گوش میدهند، اقتصاد متوسط روبه بالایی دارند و کمک میکنند روحانی رای بیاورد سپس منتقد نظام شوند.

معاون بسیج اساتید کشور، با بیان اینکه سعید حجاریان در سال 97 گفت ما از این با بعد حرفهایمان را از طریق سلبریتی ها میزنیم یادآورشد: افرادی همچون اصغرفرهادی با ساخت فیلم هایی، طبقه متوسط شهری را ترسیم میکنند و باید بدانیم سلبریتی ها نقش مرجع دارند و به راحتی نفرت جنسی در جامعه ایجاد می کنند.

وی، با اشاره بر اینکه سلبریتی هایی همچون مهناز افشار مسئله فرهنگ را وارد بحث های امنیتی میکنند افزود: سلبریتی های غرب به کار هنری خود مشغول اند و در حرفه خود فعالیت دارند اما در کشور ما به خود اجازه می دهند وارد هر مسئله ای مخصوصا حوزه امنیت وارد شود و همین است که میگویم اینها غرب گراتر از غرب شدند.

سلگی، با تاکید براینکه سلبریتی ها از ظرفیت جمهوری اسلامی به شهرت و ثروت رسیدند و امروزه به راحتی برعلیه نظام ومدافعان حرم صحبت میکنند گفت: هیچکس با این هایی که به مدافعان حرم و وطن لقب مدافعان بشار میدهد مقابله نمی کند در حالی که انگار همین سلبریتی ها نمیدانند اگر مدافعان حرم نبودند امروز داعش ضریح امام رضا(ع) را از بین میبرد و دشمن اول ما است.

معاون بسیج اساتید کشور، ادامه داد: بشار اسد چمدان به دست در فرودگاه در آستانه ترک سوریه بود که قاسم سلیمانی و نیروهای ایران جلوی او را گرفتند و گفتند نرو، ما کمک می کنیم موفق شوی و درحالی که فقط چند خیابان از دمشق مانده بود تا سقوط کامل سوریه در برابر داعش ایستادگی کردند و داعش را نابود کردند حال اگر داعش کشور همسایه ایران می شد آنها که میگویند جانم فدای ایران حاضر بودند در مرز خودمان با داعش بجنگند و جسارت مبارزه داشتند؟

وی، با اشاره بر اینکه بیانات رهبری در گام دوم انقلاب سند راه دهه پیش رو است گفت: در این بیانات مسئله ای به نام جنگ حق علیه باطل داریم و غرب میگوید اگر ایران اسلامی با چنین رویکردی ادامه دهد و نتوانیم آن را به زانو درآوریم همه ابهت آمریکا از بین می رود و ایران تبدیل به نماد مقاومت می شود و سایر کشور ها نیز از جمهوری اسلامی تبعیت می کنند.

سلگی، ادامه داد: مقاومت جمهوری اسلامی باعث شده تا غرب برای کشاندن ما به پای میز مذاکره دست به هرکاری بزند و با مخالف ما دست به تحریم های عجیب و غریب زده و یک روز واسطه بفرستد تا مذاکره با آن ها را قبول کنیم.

معاون بسیج اساتید کشور، در پایان حضور افراد در فضای مجازی و مقابله با دشمنان در این فضا را امری مهم دانست و افزود:  ما معتقد هستیم عاشورا اسوه نبرد حق علیه باطل است و مختص همه زمان ها است؛ امام حسین(ع) و یارانش شهید نشدند تا فقط بنی امیه را رسوا کنند بلکه شهادت آن ها نمادی است از شناخت جریان حق برای ایندگان و امام با پرسیدن آیا کسی هست به من بپیوندد طی سالها به دنبال یار و یاور میباشد، پس جوانی که در فضای مجازی فعال است جوابگوی سوال امام حسین است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن