ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 108587
  • ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲
  • 84 بازدید
  • ارسال توسط :
ملل اسلامی ظلم در کشمیر و سرتاسر عالم را ریشه‌کن کنند

ملل اسلامی ظلم در کشمیر و سرتاسر عالم را ریشه‌کن کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ۱۵۵ تشکل دانشجویی خراسان رضوی در محکومیت کشتار شیعیان کشمیر بیانیه‌ای صادر کردند و از وزارت امور خارجه کشورمان خواستند براساس دو اصل ۱۵۲ و ۱۵۴ قانون اساسی، اقدامات لازم را برای جلوگیری از ادامه روند کشتار شیعیان در این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ۱۵۵ تشکل دانشجویی خراسان رضوی در محکومیت کشتار شیعیان کشمیر بیانیه‌ای صادر کردند و از وزارت امور خارجه کشورمان خواستند براساس دو اصل ۱۵۲ و ۱۵۴ قانون اساسی، اقدامات لازم را برای جلوگیری از ادامه روند کشتار شیعیان در این منطقه، انجام دهد.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله البصیر المقتدر

چهل سال از انقلابی میگذرد که بر پایه آموزه‌های دین مبین اسلام شکل گرفت و از روز اول یک قدم از آرمان عدالت خواهی بین المللی خود کوتاه نیامد و هرجا فریاد مظلومی را شنید و یا ظلم ظالمان را دید با ندای رسا بانگ برآورد و از مظلوم دفاع کرد.

مدت هاست شاهد هستیم که مسلمانان و خصوصا شیعیان به بهانه‌های مختلفی مورد ظلم و ستم ظالمان واقع می‌شوند. از سوریه و عراق و افغانستان و فلسطین گرفته تا عربستان و یمن و نیجریه و «کشمیر». امروز در خفقان رسانه‌ای، کشمیر همانند قتلگاهی گشته و شیعیانش، این پاره‌های زخم خورده‌ی اسلام محمدی در مظلومیت کامل بسر می‌برند. کشتاری که امروز به بهانه‌ جنگ دو کشور در حال رخ دادن است ایا غیر از ظلم و ستم بر مستضعفین است؟

در عصری که جهان داعیه دار دفاع و حمایت از حقوق بشر و حقوق انسان‌ها است و در سایه سنگین سکوت سرد و مرگبار کشور‌های غربی و سازمان‌های مدعی دروغین حقوق بشری و بر اساس آموزه‌های صلح طلبانه و روشنگرانه مکتب نورانی اسلام و فرمایش گهربار حضرت رسول الله «صلی الله علیه و آله و سلم»: «مَنْ اَصْبَحَ لا یَهْتَمُّ بِاُمورِ الْمُسْلِمینَ فَلَیْسَ مَنْهُمْ وَ مَنْ سَمِعَ رَجُلاً یُنادى یا لَلْمُسْلِمینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِمٍ؛ هر کس صبح کند و به امور مسلمانان همّت نورزد، از آنان نیست و مسلمانی که فریاد دادخواهى شخصی را بشنود و به کمکش نشتابد، مسلمان نیست.»؛ بر “امت بزرگ رسول الله” و تمام مسلمان جهان، فرض است، تا با تمام توان و قوا به حمایت و دادخواهی از مظلوم در برابر ظالم بپردازند و در این مسیر از جان و مال و آبروی خود برای یاری مظلوم دریغ نکنند.

ما دانشجویان انقلابی خراسان رضوی، این کشتار وحشیانه را به شدت محکوم می‌کنیم و از ملل اسلامی می خواهیم که در برابر این جنایات بپاخیزند تا شاهد ریشه کن شدن ظلم در سرتاسر عالم شویم و همچنین از وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی درخواست صریح داریم که طبق وظایف محوله، برطبق دو اصل ۱۵۲ و ۱۵۴ قانون اساسی، مثل همیشه اقدامات لازم را انجام داده و شرح آن را به گوش ملت استکبار ستیز و به خصوص دانشجویان انقلابی برساند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن