ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 108671
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
یادواره شهدای غریب و مدافعان حرم در سرپل ذهاب برگزار شد

یادواره شهدای غریب و مدافعان حرم در سرپل ذهاب برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایرنا، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سرپل ذهاب در این آیین با گرامیداشت جایگاه رفیع شهدای مدافعان حرم گفت: جهاد مدافعان حرم تنها معطوف کمک به مظلومان سوریه و عراق و با هدف تامین امنیت برای آنها نبوده، بلکه تمام مردم جهان از آثار مادی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایرنا، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سرپل ذهاب در این آیین با گرامیداشت جایگاه رفیع شهدای مدافعان حرم گفت: جهاد مدافعان حرم تنها معطوف کمک به مظلومان سوریه و عراق و با هدف تامین امنیت برای آنها نبوده، بلکه تمام مردم جهان از آثار مادی و معنوی این انسان های بی ادعا که در مقابل و مبارزه با تروریسم قدم برداشتند، منتفع شده اند.

سرهنگ نوروز اکبری افزود: امروز وظیفه ما ترویج و بسط و نشر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، به ویژه در میان نسل جوان و نوجوان است.

وی اظهار داشت: در نتیجه دلاورمردی ها و ایثارگری و رشادت های مدافعان حرم، امروز در مرزهای ایران امنیت و آرامش برقرار است و ترویج فرهنگ شهادت طلبی  و ایثار از جمله مهمترین اهداف برگزاری این آیین ها است.

وی اضافه کرد: در راستای اهداف والای انقلاب اسلامی جبهه مقاومت نهضت جهانی اسلام را علیه تکفیری ها و برای دفاع از حرم آل الله شکل دادند.

او گفت: مدافعان حرم برای دفاع از حرم و حریم اهل بیت (ع) جان در طبق اخلاص نهاده و در سال های مبارزه با تکفیری ها امنیت پایداری را در منطقه و جهان  ایجاد کردند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه با بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت در دوران هشت سال دفاع مقدس ۸۰۳ شهید، ۱۶۳ آزاده و ۸۴۰ جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

۳۰۱۲/۸۰۶۶/۷۳۹۹

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن