ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 108725
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۶:۴۷
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :

ادامه درگیری میان مزدوران اماراتی و نیروهای منصورهادی در ابین یمن

العالم – یمن به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پایگاه الجزیره، وزیر اطلاع رسانی دولت رئیس جمهور فراری ومستعفی یمن گفت نیروهای کمربند امنیتی تحت حمایت امارات، نیروهای امنیتی ویژه را در استان بین محاصره کرده اند و از آن ها خواسته اند تسلیم شوند و اگرنه به پایگاه آن […]

العالم – یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پایگاه الجزیره، وزیر اطلاع رسانی دولت رئیس جمهور فراری ومستعفی یمن گفت نیروهای کمربند امنیتی تحت حمایت امارات، نیروهای امنیتی ویژه را در استان بین محاصره کرده اند و از آن ها خواسته اند تسلیم شوند و اگرنه به پایگاه آن ها یورش خواهند برد.

منابع محلی گفته بودند میانجی گری های قبیله ای و اجتماعی در شهر زنجبار در استان ابین، تلاش می کنند تا میان دو طرف میانجی گری کنند تا راه کاری به دور از درگیری مسلحانه ارائه کنند اما به نظر می رسد که این میانجی گری ها، نتیجه ای نداشته و دو طرف با یکدیگر درگیر شده اند.

تشکیلات امنیتی و نظامی وابسته به شورای انتقالی ، چند روز پیش، موسسات دولتی و پایگاه ها و مقرهای امنیتی در عدن را تحت کنترل خود درآوردند.

رویترز دیروز به نقل از سه منبع یمنی گزارش داد : مخالفت جدایی طلبان در جنوب یمن برای چشم پوشی از کنترل بندر عدن، به تعویق در نشستی منجر شد که ریاض پیشتر خواهان برگزاری آن با هدف تشکیل دوباره دولت عبدربه هادی منصور شده بود به گونه ای که جدایی طلبان در آن عضو شوند تا اوضاع متشنج فعلی به پایان برسد.

منابع یاد شده افزودند پیوستن شورای انتقالی جنوب به دولت هادی، در وهله اول منوط به عقب نشینی کامل و پایان دادن به آن چیزی است که این دولت آنرا "کودتا" می خواند، این درحالیست که نیروهای شورای انتقالی حاضر به عقب نشینی نیستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن