ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 108734
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۸:۳۱
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :

«عقده‌گشایی ائتلاف سعودی» به تلافی شکست در جبهه‌های مختلف یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، ائتلاف عربی به رهبری عربستان دوشنبه شب از آغاز آنچه عملیات منحصر به فرد علیه اهداف نظامی قانونی در صنعا خواند خبر داد. سخنگوی ائتلاف سعودی ضمن تایید حملات گسترده شب گذشته خود به صنعا گفت: «مواضع نظامی متعلق […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری فارس، ائتلاف عربی به رهبری عربستان دوشنبه شب از آغاز آنچه عملیات منحصر به فرد علیه اهداف نظامی قانونی در صنعا خواند خبر داد.

سخنگوی ائتلاف سعودی ضمن تایید حملات گسترده شب گذشته خود به صنعا گفت: «مواضع نظامی متعلق به گروه انصار الله را هدف گرفته است.»

وبگاه خبری روسیا الیوم گزارش داد: نیروهای ائتلاف سعودی همچنین از شهروندان سعودی خواستند از مواضع مورد حمله فاصله بگیرند.

شبکه المسیره یمن هم تایید کرد که جنگنده‌های ائتلاف دوشنبه شب در بیش از ۱۰ نوبت مناطق مختلف در صنعا و دیگر نقاط این استان را هدف گرفتند.

نیروی هوایی سعودی در شش نوبت منطقه عطان در صنعا و در سه نوبت منطقه الجبل الاسود در نزدیکی منطقه عصر و در دو نوبت شهر سنحان را بمباران کردند.

شبکه المسیره نوشت: «حملات ائتلاف سعودی در واقع عقده گشایی آن از شکست در جبهه‌های مختلف و ناکامی آن در دستیابی به هیچ کدام از اهدافش است.»

جنگنده‌های ائتلاف سعودی روز گذشته هم شهر کتاف در استان صعده در شمال یمن را بمباران کردند.

وبگاه خبری وزارت دفاع دولت منصور هادی ادعا می کند جنگنده‌های ائتلاف محل تجمع نیروهای الحوثی را در شهر کتاف در شرق استان صعده در پنج نوبت بمباران کردند علاوه بر اینکه اتاق‌های عملیات جنگی آنها در این شهر هدف گرفتند که با کشته و زخمی شدن شماری از نیروهای انصار الله همراه بوده است.

اما منابع محلی به وبگاه خبری النجم الثاقب گفتند که در حمله دیروز به شهر کتاف مناطق پرجمعیت شهر هدف گرفته شد و خسارات گسترده‌ای به اموال شهروندان وارد کرد.

این منابع تایید کردند نیروی هوایی ائتلاف سعودی در سیزده نوبت شهر کتاف را بمباران کرد.

در استان الحدیده هم مزدوران ائتلاف سعودی با هفت فروند راکت و نوزده گلوله خمپاره روستای الشجن در اطراف شهر الدریهمی را که در محاصره است، هدف گرفتند که موجب خسارات سنگین به خانه های شهروندان شد.

شبکه المسیره همچنین گزارش داد شماری از مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی و آمریکایی امروز سه شنبه در حمله رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی در استان الجوف کشته و تعدادی دیگر زخمی شدند.

یک مسئول نظامی به المسیره گفت: رزمندگان ارتش و کمیته های مردمی مواضع مزدوران ائتلاف سعودی در اطراف مجمع المتون را هدف گرفتند که شماری کشته و زخمی در صفوف آنها به جای گذاشتند.

یگان مهندسی ارتش یمن هم روز یکشنبه دو خودروی زرهی حامل مزدوران را در غرب جبهه الیتمه در شهر «خب و الشعف» در استان الجوف منهدم کردند که با کشته و زخمی شدن سرنشینان آن همراه شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن