ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 108751
  • ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
سمنان به یمن ولایت نخستین امام شیعیان غرق نور و شادی شد

سمنان به یمن ولایت نخستین امام شیعیان غرق نور و شادی شد

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، جشن‌های عید غدیر خم از شب گذشته در استان سمنان شروع‌شده و همچنان ادامه دارد. مردم ولایتمدار و دیندار استان سمنان در روز عید غدیر خم با برگزاری جشن‌های مختلف و پخش شیرینی و شربت در […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از سمنان، جشن‌های عید غدیر خم از شب گذشته در استان سمنان شروع‌شده و همچنان ادامه دارد.

مردم ولایتمدار و دیندار استان سمنان در روز عید غدیر خم با برگزاری جشن‌های مختلف و پخش شیرینی و شربت در خیابان‌های این شهر عشق و ارادت خود را به نخستین مولای شیعیان نشان دادند.

خراسان شمالی| بازسازی واقعه غدیر خم در شیروان به روایت تصاویرخوزستان| آئین جشن عید غدیر خم در شهرستان دزفول به روایت تصویرجشن بزرگ سپاه حفاظت هواپیمایی خوزستان به مناسبت عید غدیر خم+تصویر

مردم ولایتمدار استان سمنان ضمن تبریک این عید به یکدیگر در منازل سادات نیز حضور یافته و این عید بزرگ را نیز به آنان تبریک گفتند.

همچنین آئین‌های جشن عید غدیر در جوار بقاع متبرکه استان سمنان و مساجد، حسینیه‌ها و تکایای مختلف استان نیز برگزار شد و مردم با حضور در این اماکن مذهبی برای ولایت امیر مؤمنان به شادی و سرور پرداختند.

آئین ویژه عید سعید غدیر خم نیز در دفتر آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان با حضور استاندار سمنان نیز برگزار شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن