ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 108917
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱:۴۵
  • 279 بازدید
  • ارسال توسط :

نگاهی به حملات پهبادی انصارا… به میدان نفتی عربستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این برنامه با اشاره حمله پهبادی به میدان نفتی الشیبه که چیزی حدود یک میلیون بشکه نفت در روز تولید می کرد به بررسی سخنان سخنگوی جنبش انصارا… درخصوص این حمله که با 10 پهپاد صورت گرفت و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این برنامه با اشاره حمله پهبادی به میدان نفتی الشیبه که چیزی حدود یک میلیون بشکه نفت در روز تولید می کرد به بررسی سخنان سخنگوی جنبش انصارا… درخصوص این حمله که با 10 پهپاد صورت گرفت و ضربه سنگینی به آل سعود و تاسیسات نفتی این مرکز وارد کرد می پردازد.

این برنامه در ادامه با نگاهی به واکنش رسانه های غربی و مهم دنیا درخصوص این حمله پهپادی به بحث و تبادل نظر پیرامون جنایت های عربستان و امارات در جنگ با یمن، تصمیم اماراتی ها برای خروج از یمن و سفر هیاتی از جنبش انصارا… یمن به ایران و دیدار با آیت ا… خامنه ای و واکنش رسانه های غربی و سعودی به این دیدار خواهد پرداخت.

این برنامه همچنین توافق شورای نظامی حاکم در سودان با گروه اصلی مخالفان در این کشور بر سر یک اعلامیه قانون اساسی را مورد واکاوی قرار داده و اعتراضات ماه های اخیر در کشور سودان و سرکوب معترضان توسط شورای نظامی در این کشور را بررسی خواهد کرد.

تقسیم قدرت در سودان و برگزاری انتخابات آزاد در پی این توافق و واکنش کشورهایی مانند عربستان، مصر و امارات به این توافق نیز از دیگر محورهای مورد بحث در این برنامه خواهد بود.

برنامه «جریان خاورمیانه» به تهیه کنندگی مروه عثمان ساعت 00:03 بامداد شنبه 2 شهریور از شبکه پرس تی وی پخش خواهد شد. تکرار این برنامه شنبه ساعت 08:00، دوشنبه ساعت 04:00 و 15:00، سه شنبه ساعت 21:00، پنجشنبه ساعت 19:00 و جمعه ساعت 13:00 پخش می شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن