ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 108926
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۵:۴۲
  • 80 بازدید
  • ارسال توسط :
آخرین تحولات جنوب یمن/ تداوم درگیری‌ها و شکست مذاکرات

آخرین تحولات جنوب یمن/ تداوم درگیری‌ها و شکست مذاکرات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آناتولی، یک منبع یمنی که خواست نامش فاش نشود، گفت: هیئت شورای انتقالی جنوب به ریاست عیدروس الزبیدی که از سه شنبه گذشته وارد جده شده بود دیشب این استان را به مقصد عدن ترک کرد. […]

آخرین تحولات جنوب یمن/ تداوم درگیری‌ها و شکست مذاکراتبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آناتولی، یک منبع یمنی که خواست نامش فاش نشود، گفت: هیئت شورای انتقالی جنوب به ریاست عیدروس الزبیدی که از سه شنبه گذشته وارد جده شده بود دیشب این استان را به مقصد عدن ترک کرد.

این منبع افزود همزمان با آغاز درگیری‌ها در استان شبوه میان نیرو‌های وابسته به شورای انتقالی مورد حمایت امارت و نیرو‌های دولت (مستعفی) یمن، هیئت اعزامی شورای انتقالی به جده بدون هیچگونه مذاکره این شهر را ترک کرد.

برخی منابع از سنگین شدن درگیری‌ها در استان شبوه و فرار استاندار از شهر عتق به سمت مارب اطلاع می‌دهند و گفته شده بالگرد‌های اماراتی به کمک نیرو‌های جنوبی آمده اند و مواضع نیرو‌های منصور هادی و فرودگاه استان را بمباران کرده اند.

نیرو‌های «کمربند امنیتی» وابسته به شورای انتقالی یمن در اواسط ماه اوت و پس از چهار روز درگیری‌های خونین با نیرو‌های منصور هادی بیشتر مراکز دولت مستعفی را در عدن تحت کنترل خود درآوردند.

سازمان‌های حقوق بشری محلی و بین المللی اعلام کردند که در درگیری‌ها در عدن بیش از ۴۰ نفر کشته و ۲۶۰ تن دیگر زخمی شدند. بر اساس گزارش ها، امارات متحده عربی و عربستان سعودی با ایجاد جبهه‌های جدید در یمن به دنبال تجزیه این کشور هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن