ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 108963
  • ۰۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
مقام یمنی: ادامه‌دار شدن ممنوعیت پرواز در فرودگاه صنعا جنایت است

مقام یمنی: ادامه‌دار شدن ممنوعیت پرواز در فرودگاه صنعا جنایت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، محمد علی حوثی، رئیس شورای عالی انقلاب یمن، ادامه ممنوعیت پرواز در فرودگاه صنعا را «جنایت» خواند. او در توئیتی نوشت: ادامه‌دار شدن ممنوعیت پرواز در فرودگاه بین‌المللی صنعا یک جنایت است و اظهارات مارتین گریفیتس، فرستاده سازمان ملل […]

مقام یمنی: ادامه‌دار شدن ممنوعیت پرواز در فرودگاه صنعا جنایت استبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، محمد علی حوثی، رئیس شورای عالی انقلاب یمن، ادامه ممنوعیت پرواز در فرودگاه صنعا را «جنایت» خواند.

او در توئیتی نوشت: ادامه‌دار شدن ممنوعیت پرواز در فرودگاه بین‌المللی صنعا یک جنایت است و اظهارات مارتین گریفیتس، فرستاده سازمان ملل به یمن، نشانه نبودن هیچ نوع امیدی به عمل کردن به وعده‌هایش در زمینه بازگشایی این فرودگاه است.

این مقام یمنی همچنین نوشت: مردم یمن ادامه ممنوعیت پرواز در فرودگاه صنعا و جنایت‌هایی را که علیه آن‌ها صورت می‌گیرد محکوم می‌کنند. ملت یمن هر آنچه را در اختیار دارد به کار خواهد گرفت تا ظلم و ستم از کشور یمن رخت بربندد و تحریم‌ها و محاصره تحمیل شده بر این کشور برداشته شود. این ملت مبارزه خود را تا محقق شدن پیروزی به یاری خداوند ادامه خواهد داد.

حوثی در توئیتی دیگر نوشت: تجاوزات وحشیانه علیه کشور ما که انواع جنایت‌های وحشیانه ضد غیرنظامیان را در خشکی و دریا شامل می‌شود هیچ کس را مستثنا نکرده است. متجاوزان، همه افراد جامعه از جمله صیادان و کشاوزان، پزشکان و نیرو‌های امداد و نجات و فوریت‌های پزشکی، دانش‌آموزان و معلمان، ناشنوایان و نابینایان، بازرگانان و مشتریان، را نیز می‌کشند، از این رو، تجاوزگری‌های آمریکایی-انگلیسی-سعودی-اماراتی بدترین چهره را از خود نشان داده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن