ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 109047
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
  • 114 بازدید
  • ارسال توسط :
عربستان و امارات یمنی‌ها را رها کرده‌اند تا بمیرند

عربستان و امارات یمنی‌ها را رها کرده‌اند تا بمیرند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی تلگراف، اهداکنندگان مالی در کنفرانس ماه فوریه سازمان ملل وعده کمک ۲.۶ میلیارد دلاری دارند که شامل ۱.۵ میلیارد دلار از طرف سعودی‌ها و اماراتی‌ها می‌شد اما تا به امروز کمتر از نیمی از آن مقدار دریافت شده است. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی تلگراف، اهداکنندگان مالی در کنفرانس ماه فوریه سازمان ملل وعده کمک ۲.۶ میلیارد دلاری دارند که شامل ۱.۵ میلیارد دلار از طرف سعودی‌ها و اماراتی‌ها می‌شد اما تا به امروز کمتر از نیمی از آن مقدار دریافت شده است.

سازمان ملل متحد گزارش داد، تقریبا تمامی اهداکنندگان مبالغی که سال ۲۰۱۹ وعده دادند، به صورت کامل یا نسبتا کامل پرداخت کردند و حتی برخی بیش از وعده خود پول دادند. اما بزرگترین اهداکنندگان که همسایگان یمن در ائتلاف عربی و بزرگترین بازیگران این درگیری هستند، تاکنون بخش کوچکی از آنچه وعده دادند، تامین کرده‌اند.

به گفته سخنگوی سازمان ملل،‌ ابو ظبی تنها ۱۶۰ میلیون دلار و ریاض صرفا ۱۲۷ میلیون دلار پرداخت کردند. سازمان ملل چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: وقتی پول نرسد، مردم می‌میرند.

یکی از قانونگذاران حزب کارگر انگلیس در کمیته کنترل تسلیحات مجلس عوام می‌گوید: عربستان سالی ۵۰ میلیارد دلار خرج می‌کند تا یمن را همواره زیر نظر داشته باشند و در این روند میلیون‌ها آواره ایجاد می‌کنند. اما آن‌ها حاضر نیستند بخشی از آن را صرف تضمین حیات بازماندگان کمپین هوایی و محاصره خودشان کنند تا به کام مرگ کشانده نشوند.

سازمان ملل اکنون هشدار می‌دهد که اگر بخش عمده ای از اعتبار جدید در هفته‌های آتی دریافت نشود، سهمیه غذا برای ۱۲ میلیون یمنی جنگ‌زده کاهش می‌یابد و دست‌کم ۲.۵ میلیون کودک مبتلا به سوء تغذیه از دریافت خدمات حیاتی باز می‌مانند.

دولت سعودی به سوالات دیلی تلگراف پاسخی نداده است.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن