ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 109053
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
  • 121 بازدید
  • ارسال توسط :
یمن|رونمایی از 2 سامانه پدافند؛ سرنگونی پهپاد آمریکایی با سامانه جدید

یمن|رونمایی از 2 سامانه پدافند؛ سرنگونی پهپاد آمریکایی با سامانه جدید

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن از بهره برداری از دو سامانه دفاعی خبر داد و گفت این سامانه‌های توسعه یافته وارد خط نبرد شده و نتایجی مثبت محقق کرده است. […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن از بهره برداری از دو سامانه دفاعی خبر داد و گفت این سامانه‌های توسعه یافته وارد خط نبرد شده و نتایجی مثبت محقق کرده است.

وی افزود: نیروهای مسلح از طریق متخصصان داخلی و رزمندگان این دستاورد را محقق کرده‌اند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که سامانه های پدافند هوایی این کشور هواپیماهای دشمن را مجبور به اتخاذ اقداماتی معین کرده‌اند و این درحالی است که این هواپیماها قبلا عملیات‌های خود را بدون مزاحمتی انجام می‌دادند.

یحیی سریع گفت که سامانه فاطر 1 موفق شد با هواپیماهای اف 16، اف 15، میراژ و تایفون مقابله کند.

وی تاکید کرد که سامانه فاطر 1 اوایل سال جاری میلادی در جبهه‌های شمالی به خدمت گرفته شد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اظهار داشت که سامانه فاطر 1 چند روز قبل پهپاد «MQ9» را در آسمان استان ذمار سرنگون کرد.

یحیی سریع گفت که دومین سامانه پدافند هوایی سامانه ثاقب 1 نام دارد که در ماه اکتوبر سال 2017 میلادی به بهره برداری رسید.

وی اظهار داشت که پدافند هوایی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن 72 عملیات برای هدف قرار دادن هواپیماهای جاسوسی دشمن انجام داد و طی این عملیات‌ها ده‌ها فروند هواپیما سرنگون شد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که بر اساس برنامه پدافند هوایی کشور سامانه‌های دفاعی در تمام مناطق یمن استقرار خواهد یافت.

یحیی سریع گفت که در ششم سپتامبر 2018 میلادی سامانه ثاقب 1 موفق شد بالگردهای آپاچی دشمن در جنوب شهر الحدیده را دور کند و در آن زمان پرواز این بالگردها بر فراز جنوب الحدیده برای چندین ماه متوقف شد.

وی افزود: همانگونه که سال 2018 میلادی سال موشک‌های بالستیک و سال جاری سال پهپادها است سال آینده سال پدافند هوایی خواهد بود.

امروز شنبه بر اثر حملات توپخانه‌ای نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن شماری از مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در غرب "حیران" در استان حجه کشته و زخمی شدند.

نیروهای یمنی امروز شنبه موفق شدند پیشروی مزدوران ارتش سعودی در غرب کوه النار در اطراف جیزان را متوقف کرده و علاوه بر کشته و زخمی کردن شماری از آنها چندین خودروی نظامیشان را منهدم کنند.

از سوی دیگر یگان مهندسی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موفق شد یک خودروی مزدوران ارتش سعودی در شرق کوه "الدود" در جیزان را به وسیله بمب منفجر کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن