ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 109067
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
  • 155 بازدید
  • ارسال توسط :
نیرو‌های مورد حمایت امارات به دنبال بازپس گیری مواضع و مراکز نظامی هستند

نیرو‌های مورد حمایت امارات به دنبال بازپس گیری مواضع و مراکز نظامی هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، شورای انتقالی جنوب مورد حمایت امارات نیرو‌ها و تجهیزات زیادی به استان شبوه در جنوب یمن اعزام کرده اند تا مواضعی که نیرو‌های وابسته به دولت دست نشانده سعودی در یمن به کنترل خود درآورده است […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، شورای انتقالی جنوب مورد حمایت امارات نیرو‌ها و تجهیزات زیادی به استان شبوه در جنوب یمن اعزام کرده اند تا مواضعی که نیرو‌های وابسته به دولت دست نشانده سعودی در یمن به کنترل خود درآورده است را بازپس بگیرد.

یک منبع نظامی یمنی اعلام کرد: بیش از ۵۰ خودرو نظامی برای تقویت نیرو‌های وابسته به امارات به استان شبوه اعزام شده اند که موضع این نیرو‌ها را در عتق مرکز این استان تقویت کنند. نیرو‌های مورد حمایت امارات به دنبال بازپس گیری مواضع و مراکز نظامی هستند که در عتق از دست داده اند.

شایان ذکر است که نظامیان وابسته به دولت دست نشانده سعودی در یمن صبح امروز بر شهر عتق و مراکز آن مسلط شدند و مقر نیرو‌های شورای انتقالی جنوب را به کنترل خود درآوردند. همچنین در حومه شهر هم بر برخی مراکز نظامی مسلط شده اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن