ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 109110
  • ۰۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۶:۵۹
  • 126 بازدید
  • ارسال توسط :

دولت مستعفی یمن امارات را به حمایت نظامی و مالی از شورای انتقالی جنوبی متهم کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از روزنامه القدس العربی، این وزارت‌خانه تاکید کرد: در ادامه طرح شورش مسلحانه شبه‌نظامیان شورای انتقالی جنوبی در عدن، ارتش با کمک نیروهای امنیتی روز چهارشنبه با حملات مسلحانه به نهادهای دولتی مدنی، نظامی و امنیتی در شهر عتق در استان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از روزنامه القدس العربی، این وزارت‌خانه تاکید کرد: در ادامه طرح شورش مسلحانه شبه‌نظامیان شورای انتقالی جنوبی در عدن، ارتش با کمک نیروهای امنیتی روز چهارشنبه با حملات مسلحانه به نهادهای دولتی مدنی، نظامی و امنیتی در شهر عتق در استان شبوه مقابله کرد.

این وزارت‌خانه در بیانیه‌ای اعلام کرد، مقامات محلی شبوه برای اجتناب از این درگیری‌ها به منظور پاسخگویی به درخواست‌های آتش‌بسی که عربستان آن را مطرح کرده، تمامی تلاش خود را به کار بردند، اما این شبه‌نظامیان به طرح‌ها، تنش‌ها و اقدامات نظامی خود ادامه دادند.

در این بیانیه آمده است: ارتش طی دو روز گذشته با شبه‌نظامیان مقابله کرده و توانست کنترل کامل شهر عتق را به دست گرفته و همه نهادهای دولتی و اردوگاه‌های آن را پاکسازی کند.

طبق این بیانیه، وزارت دفاع دولت مستعفی یمن اقدامات شبه‌نظامیان را در جمع آوری نیروها با هدف انجام اقدامات نظامی در شهرهای مختلف با حمایت نظامی، لجستیک و مالی امارات رصد کرده است.

وزارت‌ دفاع دولت مستعفی تاکید کرد که “به مقابله قاطعانه خود با شورشی‌ها ادامه می‌دهد که منافع یمن را به خطر انداخته و در راستای اهداف ائتلاف عربی عمل نمی‌کنند”.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن