ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 109124
  • ۰۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸
  • 163 بازدید
  • ارسال توسط :
لاریجانی درگذشت حجت الاسلام حججی و همت بیگمرادی را تسلیت گفت

لاریجانی درگذشت حجت الاسلام حججی و همت بیگمرادی را تسلیت گفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از حوزه  مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید سجاد حججی، نماینده ادوار اول و سوم مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت. بسم‌الله الرحمن الرحیم انالله و اناالیه راجعون درگذشت حجت الاسلام والمسلمین […]

لاریجانی درگذشت حجت الاسلام حججی را تسلیت گفتبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از حوزه  مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید سجاد حججی، نماینده ادوار اول و سوم مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید سجاد حججی، نماینده ادوار اول و سوم مجلس شورای اسلامی را به خانواده گرامی ایشان و سایر بستگان و بازماندگان تسلیت عرض نموده، از درگاه احدیت برای آن مرحوم رحمت و آمرزش و برای بازماندگان صبر و اجر طلب می‌کنم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

همچنین علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت همشیره احمد انارکی محمدی، نماینده رفسنجان و انار را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و اناالیه راجعون

جناب آقای احمد انارکی محمدی

نماینده محترم رفسنجان و انار

درگذشت همشیره محترمه تان را به جنابعالی و بستگان ارجمند تسلیت گفته، از درگاه خداوند متعال برای آن فقیده سعیده رحمت و غفران و برای بازماندگان صبر و اجر طلب می‌کنم.

علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت همت بیگمرادی، نماینده دوره پنجم مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

درگذشت آقای مهندس همت بیگمرادی، نماینده دوره پنجم مجلس شورای اسلامی را به خانواده محترم ایشان و سایر بستگان تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و غفران و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن