ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 109155
  • ۰۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱
  • 542 بازدید
  • ارسال توسط :
چهل و دومین مرکز نیکوکاری به نام شهید «حججی» افتتاح شد

چهل و دومین مرکز نیکوکاری به نام شهید «حججی» افتتاح شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از زنجان، چهل و دومین مرکز نیکوکاری استان زنجان مزین به نام شهید «حججی» با حضور جمعی از مسؤولان افتتاح شد. هدف از فعالیت مراکز نیکوکاری توسعه انفاق و نیکوکاری و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است. استفاده از ظرفیت مردم برای توانمندسازی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از زنجان، چهل و دومین مرکز نیکوکاری استان زنجان مزین به نام شهید «حججی» با حضور جمعی از مسؤولان افتتاح شد.

هدف از فعالیت مراکز نیکوکاری توسعه انفاق و نیکوکاری و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

استفاده از ظرفیت مردم برای توانمندسازی اقشار نیازمند و استفاده از وجود نیروهای افتخاری و متخصص به منظور پیشبرد کارهای نیازمندان از دیگر اهداف فعالیت این مراکز است.

ارائه خدمات آموزشی، مشاوره‌ای، فرهنگی در کنار خدمات حمایتی و استفاده از ظرفیت مردم و خیران در کمک به نیازمندان از جمله برنامه‌های مراکز نیکوکاری است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان در مراسم افتتاح این مرکز اظهار کرد: یکی از برنامه‌های کمیته امداد در راستای بهره‌گیری از مشارکت‌های مردمی و ارائه خدمات به محرومان استفاده از ظرفیت مراکز نیکوکاری است.

هدایت صفری با بیان اینکه در حال حاضر 42 مرکز نیکوکاری در استان زنجان فعال است، تصریح کرد: همچنین مجوز فعالیت 55 مرکز نیز صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه کمیته امداد افزایش این مراکز به 110 مورد است، اضافه کرد: امسال 55 میلیارد ریال کمک مردمی از طریق مراکز نیکوکاری جمع‌آوری و بین نیازمندان محل توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه شناسایی، ارتباط و تعامل موثر با اشخاص حقیقی و حقوقی تأثیرگذار از جمله خیرین به منظور استفاده بهینه از ظرفیت آنها در راستای رفع مشکلات محرومین از اهداف فعالیت مراکز نیکوکاری است، افزود: طراحی و استقرار مدیریت شبکه‌های نیکوکاری با تمرکز بر محله و با محوریت مساجد، برون سپاری و توسعه خدمات رسانی به محرومین و ایجاد همبستگی از اهداف فعالیت این مراکز است.

وی با اشاره به اینکه از دیگر اهداف فعالیت این مراکز نیکوکاری واگذاری امور به دست مردم و بهره‌گیری از ظرفیت عظیم آنها در بهبود وضعیت معیشتی مددجویان است، اضافه کرد: در همین راستا در محلات مختلف استان و توسط مراکز نیکوکاری نسبت به جمع‌آوری کمک‌های مردمی اقدام می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن