ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 109211
  • ۰۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
  • 104 بازدید
  • ارسال توسط :
الجبیر روابط “مستحکم” بین عربستان و امارات را سنگ‌بنای آینده روشن منطقه دانست

الجبیر روابط “مستحکم” بین عربستان و امارات را سنگ‌بنای آینده روشن منطقه دانست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از سایت النشره، عادل الجبیر، وزیر مشاور در امور خارجه عربستان در اظهارات فرافکنانه مدعی شد، کشورش تلاش‌ها برای تحقق امنیت و ثبات در منطقه، “مقابله با تلاش‌های دولت ایران” و گروه‌های تندرو با هدف گسترش آشوب و برهم زدن ثبات […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از سایت النشره، عادل الجبیر، وزیر مشاور در امور خارجه عربستان در اظهارات فرافکنانه مدعی شد، کشورش تلاش‌ها برای تحقق امنیت و ثبات در منطقه، “مقابله با تلاش‌های دولت ایران” و گروه‌های تندرو با هدف گسترش آشوب و برهم زدن ثبات را رهبری می‌کند.

وی در توییتی نوشت: “روابط مستحکم میان امارات و عربستان سنگ‌بنای این تلاش‌ها برای آینده‌ای روشن برای منطقه است”.

الجبیر در ادامه مدعی شد: “تنها راه پیش روی یمنی‌ها عبور از اختلافات داخلی از طریق گفت‌وگویی است که عربستان به آن فراخوانده است و نیز فعالیت متحد برای رهایی یمن از “نفوذ ایران” است که هیچ خیری را برای یمن و مردمش نمی‌خواهد”.

وی در پایان توییتش نوشت: ائتلاف عربی با رهبری ریاض و با تلاش‌های امارات به دنبال تحقق امنیت و ثبات در عدن، شبوه و أبین است و ما تا برقراری ثبات و امنیت در سراسر یمن از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.  

وزیر مشاور عربستان در حالی ادعاهای مذکور را ایراد می‌کند که در قالب ائتلاف عربی از سال ۲۰۱۵ تاکنون یمن و مردمش را مورد هجمه نظامی قرار داده است.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن