ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 109302
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳
  • 105 بازدید
  • ارسال توسط :
وزیر ورزش و جوانان از خانواده شهید مدافع حرم قدردانی کرد

وزیر ورزش و جوانان از خانواده شهید مدافع حرم قدردانی کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، مسعود سلطانی فر روز سه شنبه در جریان برگزاری مراسم افتتاح هفت پروژه ورزشی استان تهران که به صورت ویدئو کنفرانس با دستور حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری انجام شد، از خانواده شهید مهدی ثامنی راد که یک سالن ورزشی در شهرستان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، مسعود سلطانی فر روز سه شنبه در جریان برگزاری مراسم افتتاح هفت پروژه ورزشی استان تهران که به صورت ویدئو کنفرانس با دستور حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری انجام شد، از خانواده شهید مهدی ثامنی راد که یک سالن ورزشی در شهرستان ورامین به نام این شهید والامقام احداث شده تقدیر کرد.
شهید مهدی ثامنی راد در سال ۱۳۹۴ در جریان مبارزه با گروه های تروریسی تکفیری داعش به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر پاک و مطهرش پس از چهارسال، به تازگی به ایران اسلامی بازگشته است.
سلطانی فر در این دیدار افزود: شهرستان ورامین با قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲، مهد انقلاب به حساب می آید و مردم این دیار حق عظیمی بر گردن نظام دارند و مسئولان باید بهترین خدمات را به این مردم ارائه دهند.
در جریان برنامه سفر وزیر ورزش و جوانان به شهرستان ورامین، هفت پروژه ورزشی شامل ۵ سالن سرپوشیده و ۲ زمیمن چمن در مناطق مختلف استان تهران به بهره برداری رسید.
این طرح ها شامل سالن ورزشی شهید ثامنی راد ورامین، سالن ورزشی ده‌عباس و سالن ورزشی آپرین اسلامشهر، شهید کلهر شهریار، زمین چمن مصنوعی الهیه در بهارستان، سالن ورزشی باقر شهر ری و سالن ورزشی آبسرد دماوند با اعتباری بالغ بر با اعتباری بالغ ۱۱۵ میلیارد ریال احداث شده است.
با بهره برداری از این پروژه ها، ۲۲ هزار متر مربع به فضاهای ورزشی استان تهران اضافه شد.
تهرام/۷۲۵۴//۶۱۳۹
 

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن