ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 109365
  • ۰۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵
  • 106 بازدید
  • ارسال توسط :
صنعاء: اشغالگران در صدد گسترش آشوب در کل یمن هستند

صنعاء: اشغالگران در صدد گسترش آشوب در کل یمن هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «نصرالدین عامر» معاون وزارت اطلاع‌رسانی یمن در واکنش به تشدید درگیری‌های داخلی بین گروه‌های نیابتی عربستان و امارات در جنوب یمن از جمله مناطق «ابین»، «عدن» و «شبوه» اعلام کرد که «اشغالگران به دنبال تسری ناامنی‌ و درگیری در کل […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «نصرالدین عامر» معاون وزارت اطلاع‌رسانی یمن در واکنش به تشدید درگیری‌های داخلی بین گروه‌های نیابتی عربستان و امارات در جنوب یمن از جمله مناطق «ابین»، «عدن» و «شبوه» اعلام کرد که «اشغالگران به دنبال تسری ناامنی‌ و درگیری در کل مناطق یمن هستند».

وی با اشاره به ادعای امارات در عقب‌نشینی نیروهایش از یمن گفت که «امارات به راحتی از یمن خارج نخواهد شد و درگیری‌ها ادامه خواهد داشت».

معاون وزیر اطلاع‌رسانی یمن که با شبکه العالم گفت‌وگو می‌کرد، افزود:‌ «امارات عملیات ترور را علیه همپیمانان سابق خود در عدن انجام داده است».

وی اظهار داشت که «اهالی جنوب یمن مخالف تقسیم و جدایی از شمال این کشور که به نفع امارات است، هستند».

معاون وزیر اطلاع‌رسانی یمن تاکید کرد که «امارات نمی‌خواهد حزب اخوانی الاصلاح که از دولت مستعفی یمن حمایت می‌کند، در جنوب یمن قدرت داشته باشد».

نیروهای دولت مستعفی یمن به ریاست «عبدربه منصور هادی» امروز (چهارشنبه) کنترل فرودگاه عدن را از شبه‌نظامیان وابسته به امارات پس گرفته‌اند.

نیروهای دولت «عبد ربه منصور هادی» پیش از ظهر امروز همچنین توانستند با پیشروی در استان «أبین» واقع در جنوب یمن، شهر «زنجبار» (مرکز استان ابین) را که در ۶۰ کیلومتری شمال «عدن» قرار دارد، تحت کنترل خود درآورند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن