ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 109404
  • ۰۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹
  • 110 بازدید
  • ارسال توسط :

وحشت عربستان سعودی از قربانی شدن در تحولات جدید یمن

به گزارش ایسنا به نقل از نورنیوز، خبرگزاری «بلومبرگ» خبرداد که شاهزاده «خالد بن سلمان بن عبدالعزیز آل سعود»، جانشین وزیر دفاع عربستان سعودی طی سفری به آمریکا در واشنگتن علاوه بر مسائل مشترک میان دو کشور، امنیت منطقه را با مقامات آمریکایی مورد بررسی قرار خواهد داد. دیدار خالد بن ‌سلمان جانشین وزیر دفاع عربستان سعودی […]

به گزارش ایسنا به نقل از نورنیوز، خبرگزاری «بلومبرگ» خبرداد که شاهزاده «خالد بن سلمان بن عبدالعزیز آل سعود»، جانشین وزیر دفاع عربستان سعودی طی سفری به آمریکا در واشنگتن علاوه بر مسائل مشترک میان دو کشور، امنیت منطقه را با مقامات آمریکایی مورد بررسی قرار خواهد داد.

دیدار خالد بن ‌سلمان جانشین وزیر دفاع عربستان سعودی از واشنگتن تنها چند روز بعد از انتشار گزارش‌هایی از تمایل آمریکا برای وارد شدن به مذاکره مستقیم با حوثی‌های شیعه یمن انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از بلومبرگ خالد بن سلمان، که روز سه‌شنبه ۵ شهریور وارد ایالات متحده شده است، طی ملاقات‌هایی با مقامات آمریکایی پرونده‌های مختلفی را در راستای حمایت از امنیت و ثبات در منطقه مورد بررسی قرار خواهد داد.

تحولات اخیر در منطقه شامل اختلافات شدید میان امارات و عربستان در بحران یمن، برگزاری اجلاسیه مشترک کشورهای اروپایی و انصارالله در تهران و همچنین توسعه روزافزون توان رزمی و موفقیت ارتش و کمیته های مردمی در یمن موجب تلاش امریکا برای ایجاد کانال مذاکره مستقیم با انصارالله برای دستیابی به توافق مشترک به منظور پایان دادن به بحران چندین ساله در این کشور شده است.

عربستان سعودی که اخیرا و پس از اجلاس مشترک کشورهای اروپایی و انصارالله یمن در تهران به این اقدام معترض شده بود از نزدیک شدن دولت ترامپ به انصارالله و قربانی شدن در توافق احتمالی، بشدت نگران شده و درتلاش است که این روند را متوقف کند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن