ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 109543
  • ۰۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲
  • 146 بازدید
  • ارسال توسط :
حمله انتحاری علیه نیروهای وابسته به امارات در عدن

حمله انتحاری علیه نیروهای وابسته به امارات در عدن

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه، یک منبع امنیتی یمنی از کشته شدن سه تن از نیروهای شورای انتقالی طی انفجاری انتحاری در عدن خبر داد. این منبع تصریح کرد، یک عامل انتحاری موتورسیکلت بمب‌گذاری شده […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه، یک منبع امنیتی یمنی از کشته شدن سه تن از نیروهای شورای انتقالی طی انفجاری انتحاری در عدن خبر داد.

این منبع تصریح کرد، یک عامل انتحاری موتورسیکلت بمب‌گذاری شده خود را به سمت خودروی متعلق به نیروهای شورای انتقالی جنوب در نزدیکی گذرگاه اداری شهرک «شیخ سعد» در شمال عدن هدایت کرد.

شبکه تلویزیونی «اسکای‌نیوز» به نقل از منابع محلی یمن گزارش داد که فرمانده نیروهای «کمربند امنیتی» از این انفجار جان سالم به در برد.

منابع یمنی خاطرنشان کردند، همزمان با درگیری‌های پراکنده در عدن، نیروهای «کمربند امنیتی» وابسته به شورای انتقالی به حملات و یورش‌های گسترده در این شهر ادامه داده‌اند.

نیروهای «کمربند امنیتی»، که امارات از آنها حمایت می‌کند، روز گذشته کنترل شهرهای «زنجبار» و «جعار» در استان أبین را بعد از درگیری‌های شدید با نیروهای دولت مستعفی در دست گرفته‌اند.

یمن|جنگ تمام عیار عربستان و امارات در «عدن»/ درخواست منصور هادی برای تعلیق روابط با ابوظبی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن