ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 109685
  • ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۸:۲۷
  • 122 بازدید
  • ارسال توسط :

انصارالله: ائتلاف سعودی-آمریکایی سال قمری جدید را با جنایتی وحشتناک آغاز کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد عبدالسلام» سخنگوی انصارالله و رئیس کمیته عالی انقلاب یمن به حمله مرگبار ائتلاف سعودی به زندان محل نگهداری اسرای جنگی در استان «ذمار» یمن واکنش نشان داد. عبدالسلام در صفحه توئیتر خود نوشت: ائتلاف آمریکایی-سعودی سال جدید هجری (قمری) […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد عبدالسلام» سخنگوی انصارالله و رئیس کمیته عالی انقلاب یمن به حمله مرگبار ائتلاف سعودی به زندان محل نگهداری اسرای جنگی در استان «ذمار» یمن واکنش نشان داد.

عبدالسلام در صفحه توئیتر خود نوشت: ائتلاف آمریکایی-سعودی سال جدید هجری (قمری) را با جنایتی وحشتناک شروع کرد و یکی از زندان‌های محل نگهداری اسرا در استان ذمار را هدف قرار داد. این جنایت بار دیگر وحشی‌گری ائتلاف را ثابت کرد، صفتی که در تمام دامنه زمانی حمله ظالمانه‌اش از خود نشان داد؛ همچنین پیامی به تمام یمنی‌هاست مبنی بر اینکه در هر طرفی باشید خون شما ارزان است.

«عبدالقادر مرتضی» رئیس کمیته ملی امور اسرا در یمن امروز از حمله جنگنده‌های ائتلاف سعودی در بامداد امروز (یکشنبه) به یک زندان محل نگهداری اسرای جنگی خبر داد.

بر اساس گزارش شبکه «المسیره»، این مقام یمنی گفت: در این زندان ده‌ها نفر از اسرای دشمن محبوس بودند و چندین نفر کشته و زخمی شده‌اند. سرنوشت بسیاری از اسرا همچنان نامشخص است و تیم‌های امداد به دلیل شدت بمباران نتوانسته‌اند به مکان مورد هدف برسند.

شبکه «المیادین» به نقل از وزارت بهداشت یمن اعلام کرد، تا کنون ۵۰ نفر در این حملات کشته و ۱۰۰ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

 «طه المتوکل» وزیر بهداشت و مسکن دولت نجات ملی یمن اخیرا در خلال ارزشیابی و بازرسی از بیمارستان‌های تخصصی صنعاء گفت که از ابتدای آغاز تهاجم ائتلاف سعودی، بیش از ۱۴۰ هزار یمنی کشته و زخمی شده‌اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن