ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 109698
  • ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۹:۵۷
  • 104 بازدید
  • ارسال توسط :

مشکل کشور جریان قدرت طلب داخلی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت الله سیداحمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در نخستین یادواره شهدای مدافع حرم کشور گفت: دشمنان ما هم فهمیده اند کدام جریان در داخل با جریان ولایت همسو نیست و بر این اساس در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت الله سیداحمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در نخستین یادواره شهدای مدافع حرم کشور گفت: دشمنان ما هم فهمیده اند کدام جریان در داخل با جریان ولایت همسو نیست و بر این اساس در حال تقویت همان جریان معاند هستند.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: توطئه‌هایی که در طول ۴۰ سال انقلاب تاکنون صورت گرفته، همچون مقدمه توطئه‌ای است که به حادثه عاشورا ختم شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: امروز در عرصه مقابله‌های ضدولایی داخل و خارج کشور، شما خانواده‌های مدافع حرم هستید که می‌توانید نقش آفرینی کنید و این نقش آفرینی برای دفاع از اهل بیت (ع) هرچند در دوران ابتدایی اسلام از سوی افراد کمی انجام می‌گرفت، اما اکنون و در عصر حاضر بر عهده شما است.

آیت الله علم الهدی افزود: تهاجمی که به دین و قرآن وارد می‌شود عمدتا از ناحیه جریان داخلی بوده و خسارت‌های وارده به خاطر اقدامات این گروه‌ها است.

امام جمعه مشهد با تاکید بر اینکه جریان قدرت بر یک مسئله اتفاق نظر دارد و آن هم در دست گرفتن قدرت در حاشیه تشکیل امت اسلامی است، افزود: آن‌ها می‌خواهند از این قدرت در جهت چپاول، سرمایه اندوزی و قدرت طلبی استفاده کنند.

در پایان این یادواره از ۳۱ خانواده شهید مدافع حرم و تعدادی از رزمندگان و جانبازان حریم اهل بیت (ع) تجلیل شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن