ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 109699
  • ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۹:۵۷
  • 126 بازدید
  • ارسال توسط :
سومین جشنواره «حبیب حرم» در همدان برگزار می‌شود

سومین جشنواره «حبیب حرم» در همدان برگزار می‌شود

رسول کرمی مسئول بسیج هنرمندان همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان از برگزاری سومین جشنواره «حبیب حرم» در همدان خبر داد و گفت: سال گذشته این جشنواره تنها در بخش داستان و شعر کوتاه برگزار شد.وی افزود: امسال در ۶ بخش داستان کوتاه، شعر، نماهنگ، موشن گرافیک، نمایش محیطی و بخش ویژه شهدای مدافع […]

سومین جشنواره «حبیب حرم» در همدان برگزار می‌شودرسول کرمی مسئول بسیج هنرمندان همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان از برگزاری سومین جشنواره «حبیب حرم» در همدان خبر داد و گفت: سال گذشته این جشنواره تنها در بخش داستان و شعر کوتاه برگزار شد.
وی افزود: امسال در ۶ بخش داستان کوتاه، شعر، نماهنگ، موشن گرافیک، نمایش محیطی و بخش ویژه شهدای مدافع حرم و سرلشکر حاج حسین همدانی برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار از یکم مردادماه تا پایان شهریورماه است، افزود: موضوعات جشنواره شامل فرهنگ ایثار و شهادت، جبهه مقاومت (سوریه، عراق، یمن و لبنان) و اسکتبارستیزی است.
کرمی ادامه داد: این جشنواره در رده سنی آزاد برگزار می‌شود و تمام هنرمندان و عموم می‌توانند در آن مشارکت داشته باشند.
وی تصریح کرد: آثار چاپی باید در قالب 2 فرمت فایل پی دی اف و ورود به سایت هفت هنر و در بخش نمایش محیطی هم باید کلیپ تولیدی پیش نمایش از طریق لوح فشرده به آدرس دبیرخانه در تاریخ معین ارسال شود.
کرمی یادآور شد: در بخش شعر شرکت‌کنندگان می‌توانند در همه قالب‌های شعری کلاسیک (غزل، مثتوی، رباعی و شعر نو آزاد، سپید، کودک و نوجوان) آثار خود را ارسال کنند.
کرمی با اشاره به اینکه در بخش داستان هم هر هنرمند نویسنده می‌تواند سه اثر را به دبیرخانه جشنواره ارسال کند، ادامه داد: در بخش نماهنگ و موشن گرافیک آثار می‌بایست از سال ۹۶ به بعد تولید شده باشند و زمان نماهنگ کمتر از ۵ دقیقه باشد هر هنرمند می‌تواند سه اثر در هر بخش موشن گرافیک و نماهنگ ارسال کند.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان با بیان اینکه مهلت ارسال آثار از یکم مردادماه تا پایان شهریورماه است، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای ارسال آثار می توانندبه سایت هفت هنر همدان مراجعه نمایند.
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن