ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 109822
  • ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۸:۰۷
  • 108 بازدید
  • ارسال توسط :

جزئیاتی از تحولات میدانی جنوب عربستان + نقشه میدانی و عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، از جنوب عربستان خبر می‌رسد، عملیات رزمندگان یمنی در استان‌های «نجران، عسیر و جیزان» علیه مواضع نظامیان و نیرو‌های تحت فرمان رژیم سعودی از چندین محور ادامه دارد. نیرو‌های یمنی در روز‌های گذشته عملیاتی را علیه نیرو‌های رژیم سعودی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، از جنوب عربستان خبر می‌رسد، عملیات رزمندگان یمنی در استان‌های «نجران، عسیر و جیزان» علیه مواضع نظامیان و نیرو‌های تحت فرمان رژیم سعودی از چندین محور ادامه دارد.

نیرو‌های یمنی در روز‌های گذشته عملیاتی را علیه نیرو‌های رژیم سعودی در صحرای «الاجاشر» در محور جنوب غرب استان نجران ترتیب دادند و در مرحله نخست موفق شدند خطوط دفاعی آنان را در هم بشکنند.

براساس اطلاعات به دست آمده، رزمندگان یمنی در جریان عملیات غافلگیرانه در این محور موفق شدند شماری از مزدوران رژیم سعودی را کشته و زخمی کنند و خسارت‌های زیادی به تجهیزات نظامی آنان وارد آورند.

جزئیاتی از تحولات میدانی جنوب عربستان + نقشه میدانی و عکس

اعلام الحربی

به گفته منابع میدانی، نیرو‌های یمنی حملاتی را علیه نیرو‌های مزدور رژیم سعودی در حومه پایگاه «طیبه الاسم» انجام دادند و در این محور نیز توانستند تعدادی از مزدوران رژیم سعودی را به هلاکت برسانند.

یگان موشکی جبهه مقاومت انصارالله نیز ۴ فروند موشک «زلزل ۱» را به سمت مواضع نیرو‌های مزدور رژیم سعودی در حومه کوه «السدیس» در مناطق مرزی استان نجران شلیک کرد و خسارت‌های سنگینی به تجهیزات نظامی آنان وارد آورد.

همزمان نیرو‌های مزدور رژیم سعودی نیز با پشتیبانی جنگنده ها، بالگرد‌ها و پهپاد‌های عربستانی حملات گسترده‌ای را علیه مواضع نیرو‌های یمنی در حومه کوه «السدیس» انجام دادند.

جزئیاتی از تحولات میدانی جنوب عربستان + نقشه میدانی و عکس

رزمندگان یمنی مستقر در منطقه با وجود حملات سنگین هوایی در منطقه ماندند و عقب نشینی نکردند و در نهایت پس از چند ساعت درگیری سنگین و نفس گیر موفق شدند عملیات مزدوران سعودی را ناکام بگذارند.

براساس اطلاعات به دست آمده، رزمندگان یمنی در تلاش هستند مناطق جنوبی و جنوب غربی استان نجران را به سیطره دربیاورند تا نیرو‌های مزدور رژیم سعودی را در مناطق اشغالی شرق استان صعده محاصره کنند.

از محور جنوبی استان جیزان عربستان خبر می‌رسد، نیرو‌های یگان تک تیرنداز در یک عملیات دقیق در شرق «کوه الدود» و شرق منطقه «جحفان» موفق شدند ۶ تن از نیرو‌های مزدور رژیم سعودی را شکار و به هلاکت برسانند.

جزئیاتی از تحولات میدانی جنوب عربستان + نقشه میدانی و عکس

اعلام الحربی

خبر‌ها از جنوب شرق استان عسیر عربستان حاکیست، رزمندگان یمنی عملیاتی را علیه نیرو‌های مزدور رژیم سعودی در مناطق «مجازه غربی و شرقی» انجام دادند و چند منطقه را به سیطره خود درآوردند.

به گفته منابع میدانی، نیرو‌های یمنی از مناطق تحت کنترل در جنوب غرب استان نجران عملیات غافلگیرانه‌ای را در محور «الربوعه» علیه مزدوران سعودی ترتیب دادند و توانستند چند منطقه را به تسلط دربیاورند.

جزئیاتی از تحولات میدانی جنوب عربستان + نقشه میدانی و عکس

در جریان درگیری ها، حملات موشکی و توپخانه‌ای روز‌های گذشته در استان‌های نجران، جیزان و عسیر عربستان، ۵۰ تن از نظامیان رژیم سعودی از جمله چند افسر بلند پایه کشته و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.

منبع: مشرق

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن