ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 109858
  • ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴
  • 132 بازدید
  • ارسال توسط :
سازمان ملل: 24 میلیون یمنی برای زنده ماندن به کمک نیاز دارند

سازمان ملل: 24 میلیون یمنی برای زنده ماندن به کمک نیاز دارند

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه‌های یمنی، کارشناسان سازمان ملل متحد اعلام کردند که بیش از 24 میلیون شهروند یمنی برای زنده ماندن نیاز به کمک دارند. از سوی دیگر بر اثر حملات توپخانه‌ای نیروهای ارتش و […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه‌های یمنی، کارشناسان سازمان ملل متحد اعلام کردند که بیش از 24 میلیون شهروند یمنی برای زنده ماندن نیاز به کمک دارند.

از سوی دیگر بر اثر حملات توپخانه‌ای نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مراکز تجمع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در چهار راه الوازعیه در تعز شماری از آنها کشته و زخمی شدند.

نیروهای یمنی یک خودروی نظامی سعودی را در شمال الخوبه در جیزان منهدم کردند.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن همچنین موفق شدند که پیشروی مزدوران ارتش سعودی به سمت مواضع خود در اطراف منطقه "أم بی سی" در جیزان را متوقف کنند.

عربستان سعودی از ششم فروردین 94 با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم‌های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست‌های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه‌ای به‌جز قربانی شدن میلیون‌ها انسان بیگناه و ویران شدن زیرساخت‌های حیاتی یمن نداشته است.

رهبر جنبش انصارالله یمن: عربستان و امارات به خائنان به عنوان یک کالا نگاه می‌کنند

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن