ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 109895
  • ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۶:۱۵
  • 132 بازدید
  • ارسال توسط :
انتقاد نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از بی‌تفاوتی جامعه جهانی در برابر جنایت آل‌سعو‌د در یمن

انتقاد نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از بی‌تفاوتی جامعه جهانی در برابر جنایت آل‌سعو‌د در یمن

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با دست اندرکاران همایش شیرخوارگان حسینی بیرجند اظهار داشت: در مبارزه با ظلم در هر قالبی چه در میدان عملی مانند نظامی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با دست اندرکاران همایش شیرخوارگان حسینی بیرجند اظهار داشت: در مبارزه با ظلم در هر قالبی چه در میدان عملی مانند نظامی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و چه در قالب‌های هنری از هر نوع‌اش مانند شعر، مدح، نوحه و سینه زنی باید اقدام کرد.

وی گفت: یکی از موثرترین قالب‌های مبارزه با ظلم نیز همایش شیرخوارگان حسینی است که وجدان انسانی را متحول می‌کند اما افسوس اینکه گناهان آخرالزمان زیاد شده و قساوت قلب شدید وجود دارد و تاثیرات کم شده و جامعه بشری مریض شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: امروز نیز دنباله کربلا سال 63 هجری است و وقتی فرزندان شیرخوار خاندان پیامبر(ص) امنیت نداشته باشند در هیچ جا امنیت نیست و فرزندان ما هم در امنیت نخواهند بود.

عبادی تصریح کرد: رژیم کودک‌کش آل‌سعود که وارث حرمله، شمر، ابن‌زیاد و ابن سعد است بیش از 80 هزار کودک یمنی را به شکل‌های مختلف با بمب و گرسنگی می‌کشد و امروز در دنیا دو رژیم وهابی‌ها و یهودی‌های صهیونیست به کودک کشی شهرت یافته‌اند.

‌وی ادامه داد: این رژیم‌های کودک‌کش به راحتی کودکان را می‎کشند و آن‌ها را به زندان می‌برند و این دنیا مسخره نیز هم از دور نگاه می‌کند؛ این‌ها حتی از برخی حیوانات درنده هم بدتر هستند.

یادداشت| دستِ توطئه آل سعود در تعویض نمادهای شیطان با نمادهای مقدّسهشدار درباره اعدام مبلغ منتقد رژیم سعودی/ شکنجه برنامه‌ریزی شده در زندان‌های آل سعوددرخواست علمای یمن برای نجات حرمین شریفین از چنگال آل سعود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: دنیای وحشی از دور به تمام جنایت‌ها نگاه می‌کند و هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌دهد؛ تاکنون 10 هزار کودک در اروپا ناپدید شدند که یا به صورت برده آن‌ها را می‌فروشند و یا آنها را قطعه قطعه می‌کنند.

عبادی با بیان اینکه اگر عدالت در دنیا برقرار بود تمام بشر سعادتمند می‌شد و اگر حضرت مهدی(عج) نیاید این دنیا خوب نمی‌شود اظهار کرد: امروز کار به جایی رسیده که سرنوشت دنیا را ترامپ آمریکا و ترامپ انگلیس مشخص می‌کند.

وی افزود: تا جایی که ممکن است باید در قالب هنر و صحنه‌های میدانی و مقاومت اقتصادی و مبارزه در مقابل دنیای وحشی ایستاد؛ مکتب خدا مخصوص کشور و ملت خاصی نیست و دین، ایمان، رحم و عاطفه و عدالت وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: همایش شیرخوارگان حسینی و دیدن کودکان معصوم و حضور مسلمانان و غیر مسلمانان در اربعین حسینی موثر است و هر کسی که وجدان و فطرتش سالم مانده باشد این‌ها را درک می‌کند.

عبادی بیان کرد: طرح شیرخوارگان حسینی برای بیداری انسان‌ها از خواب غفلت موثر است و نخستین گام در راه خدا بیداری و از غفلت بیرون آمدن است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن