ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 109926
  • ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴
  • 356 بازدید
  • ارسال توسط :
ادامه حضور امارات در جنگ یمن برای این کشور خطرناک است

ادامه حضور امارات در جنگ یمن برای این کشور خطرناک است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری انصارالله یمن، عبدالملک بدر الدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن به امارات توصیه کرد که در اعلام خروج از یمن صادق باشد، زیرا به نفعش است. وی افزود که خروج امارات از یمن به نفع ابوظبی به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری انصارالله یمن، عبدالملک بدر الدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن به امارات توصیه کرد که در اعلام خروج از یمن صادق باشد، زیرا به نفعش است.

وی افزود که خروج امارات از یمن به نفع ابوظبی به ویژه از حیث اقتصادی است و ادامه حضور این کشور در جنگ یمن در سطح اقتصادی و دیگر سطوح برای امارات خطرناک است.

الحوثی تاکید کرد: توصیه من به امارات این است که امارات به منافع خود فکر کند، وضع ابوظبی طوری است که ادامه حضور در ائتلاف ضد یمن خطری برای آن در عرصه اقتصادی و دیگر عرصه‌ها محسوب می‌شود.

رهبر جنبش انصارالله یمن بیان کرد: ادامه حملات و اشغال کشور ما خطر بسیار بزرگی برای آن است که باید مسولیتش را بپذیرد. بار دیگر این توصیه را تکرار می‌کنم که در این رویکرد یعنی خروج از جنگ یمن جدی باشد و این موضع صحیحی است که از تمام کشور‌های ائتلاف متجاوز انتظار آن را داریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به عملیات منحصر به فرد اخیر ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به پالایشگاه الشیبه با پهپاد صماد۳ هم اشاره کرد که در میدان نفتی در نزدیکی مرز عربستان با امارات که از نزدیکترین نقطه مرزی با یمن ۱۲۰۰ کیلومتر فاصله دارد، قرار دارد و هدف قرار گرفتن آن درس مشترک است، زیرا نزدیک به مرز‌های امارات و نیز هشدار مهمی است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن