ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 109928
  • ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
  • 106 بازدید
  • ارسال توسط :
مذاکرات غیرمستقیم جدایی طلبان یمنی با دولت مستعفی یمن

مذاکرات غیرمستقیم جدایی طلبان یمنی با دولت مستعفی یمن

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه‌های یمنی، مذاکرات غیر مستقیم مقامات دولت فراری و مستعفی یمن با جدایی طلبان موسوم به شورای انتقالی جنوبی که از حمایت‌های امارات برخوردارند در شهر جده آغاز شد. این مذاکرات غیر […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه‌های یمنی، مذاکرات غیر مستقیم مقامات دولت فراری و مستعفی یمن با جدایی طلبان موسوم به شورای انتقالی جنوبی که از حمایت‌های امارات برخوردارند در شهر جده آغاز شد.

این مذاکرات غیر مستقیم در حالی آغاز شده است که دولت فراری یمن پیش از این بر مخالفت خود با گفت‌وگو با شورای انتقالی جنوبی تاکید و اعلام کرده بود که تمایل دارد برای حل بحران جنوب یمن با امارات گفت‌وگو کند.

این در حالی است که یک مقام بلندپایه اماراتی گفت که ابوظبی اطمینان دارد نشست جده می‌تواند دو طرف را در برابر انصارالله متحد کند.

اختلاف بین شبه نظامیان شورای انتقالی با شبه نظامیان دولت هادی از حدود دو هفته پیش در شهر عدن در جنوب یمن آغاز و سپس به دیگر استان‌های جنوبی سرایت کرد. این درگیری‌ها که بیانگر اختلافات شدید عربستان و امارات در یمن است باعث وقوع درگیری بین دوطرف و کشته شدن و زخمی شدن شماری از آنها شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن