ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 110059
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
  • 73 بازدید
  • ارسال توسط :
حرکت قوه قضائیه در برخورد با مفاسد، امید تازه‌ای به جامعه بخشیده است

حرکت قوه قضائیه در برخورد با مفاسد، امید تازه‌ای به جامعه بخشیده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی خورشیدی‌اطهر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دندی با اشاره به ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران وفادارش اظهار کرد: انقلاب اسلامی درسی از عاشورا گرفته و ریشه این انقلاب پرچم سرخ حسینی است و آینده به پرچم سبز مهدوی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی خورشیدی‌اطهر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دندی با اشاره به ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران وفادارش اظهار کرد: انقلاب اسلامی درسی از عاشورا گرفته و ریشه این انقلاب پرچم سرخ حسینی است و آینده به پرچم سبز مهدوی وصل خواهد شد مقاومت رمز پیروزی هر ملت است.

امام جمعه دندی با اشاره به اینکه سازش و تسلیم در برابر ستمگران و حکام ظالم در قاموس اسلام و مکتب اهل بیت (ع) جایی ندارد، افزود: مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان اسلام تا نهضت کربلا در عصر حاضر نیز هزینه دارد.

وی با بیان اینکه از دشمن ولو با عده زیاد نباید هراس داشت رعب و وحشت از ویژگی‌های منافقین و افراد سست ایمان است، تصریح کرد: ولی شجاعت شهامت از خصوصیات مومنین و شهادت طلبان است.

خورشیدی‌اطهر تحریم اقتصادی و استفاده از ابزار برای وادار کردن جبهه مقاومت به تسلیم را از اهداف جبهه باطل عنوان کرد و گفت: در صدر اسلام پیامبر و یارانش را تحریم کردند، ولی با مقاومت مسلمانان اسلام پیروز شدند و بعد از پیروزی انقلاب هم ایران تحریم شد، ولی انقلاب قوی‌تر از قبل به راه خود ادامه می‌دهد.

امام جمعه دندی با بیان اینکه آمریکا خواستار مذاکره با انصارالله یمن شده زیرا یمن با پیشرفت‌های دفاعی برنده این سیاست و میدان است، ادامه داد: یمن با سرنگونی دو پهباد آمریکا در آسمان یمن و شلیک موشک‌های هوشمند به عربستان باعث هراس متجاوزان شده است.

وی به سفر رئیس قوه قضائیه به استان زنجان و ارائه گزارش توسط نمایندگان اقشار مختلف در جلسات متعدد به وی اشاره کرد و افزود:  در کل حرکت قوه قضائیه در برخورد با مفاسد امید تازه‌ای به جامعه بخشیده است.

خورشیدی‌اطهر ادامه داد: در جلسات متعدد در مورد واگذاری شرکت‌‌ها به بخش خصوصی مطالبی ارائه شد و رئیس قوه قضائیه قول پیگیری مسائل و مشکلات به وجود آمده را داد.

انتهای پیام/73004/ق30

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن