ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 110065
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
ضرورت نشر حرکت جهانی امام حسین علیه السلام

ضرورت نشر حرکت جهانی امام حسین علیه السلام

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، آیت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان گفت: بستن آب به روی امام حسین (ع) مشابه تحریم امروزه ترامپ علیه دولت ایران است، اما ما در این مکتب تعلیم دیده این مکتبی که باید […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، آیت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان گفت: بستن آب به روی امام حسین (ع) مشابه تحریم امروزه ترامپ علیه دولت ایران است، اما ما در این مکتب تعلیم دیده این مکتبی که باید پیام فرهنگش برای جهانیان منتشر شود.

آیت الله نورمفیدی تاکید کرد: که باید تلاش کنیم تا عاشورا صرفاً به گریه بر مصیبت‌های امام حسین (ع) خلاصه نشود.
او با اشاره به وقایع روز عاشورا در صدر اسلام گفت: در زمان سیدالشهدا هم دشمن از تمام توان خود برای تسلیم کردن اعوان و یاران امام حسین (ع) استفاده کرد.
آیت الله نورمفیدی بیان کرد: محاصره و جلوگیری از رسیدن آب به خیمه‌ها از جمله تحریم‌هایی بود که اکنون ترامپ با دولت ایران می‌کند.
او افزود: علی رغم اینکه دشمن در بی شرمانه‌ترین حالت ممکن آب را تحریم کرد، اما امام حسین (ع) مقاومت را برگزید و تسلیم نشد.
نماینده، ولی فقیه در گلستان ادامه داد: حماسه عاشورا در گذر زمان نه تنها از یاد نمی‌رود بلکه هر ساله نه تنها در ایران بلکه در سرتاسر دنیا نام و یاد عاشورا نورافشانی می‌کند.
نورمفیدی با اشاره به اینکه سیدالشهدا چراغ هدایت و کشتی نجات است، اضافه کرد: مردم باید از امام حسین (ع) نور و روشنایی بگیرند و این مهم تنها به معنای گریه بر امام نیست و باید در گرفتاری‌های زندگی سوار بر کشتی نجات امام حسین (ع) شد و بررسی کنیم که ایشان چه می‌کردند که در برابر مشکلات این قدر آرام بودند.
امام جمعه گرگان گفت: درس‌ها و آموز‌های حسینی باید به نحو مطلوبی تبیین و در بین جوانان و آحاد مردم جامعه گسترش داده شود تا همگان از فرصت‌ها و ظرفیت‌های بی نظیر قیام عاشورا بهره ببرند.
او تصریح کرد: سیره و روش زندگی امام حسین (ع) مملو از درس‌های مختلف زندگی است که در همه زمان‌ها برای یک حیات طیبه کاربرد دارد.
نورمفیدی همچنین گریزی به وضعیت جبهه مقاومت در منطقه زد و بیان کرد: مقاومت جوانان یمنی در برابر عربستان امارات و آمریکا، آن‌ها را به زانو درآورده و تسلیم به مذاکره در برابر جوانان یمنی کرده است.
او گفت: مقاومت جوانان یمنی با دست خالی در برابر تجهیزات پیشرفته امارات و عربستان به ثمر نشستن این مقاومت بر گرفته از نهضت عاشورا است.   انتهای پیام / ن   خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن