ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 110181
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۴:۴۲
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :

حمله پهپادی یمن به پایگاهی مهم در جنوب عربستان

صراط: یگان پهپادی ارتش یمن و کمیته‌های مردمی وابسته به انصارالله، شنبه شب پایگاه «خمیس مشیط» در عسیر واقع در جنوب عربستان را هدف قرار داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از فارس «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در این رابطه گفت که نیروی پهپادی ارتش یمن حمله گسترده‌ای […]

صراط:

یگان پهپادی ارتش یمن و کمیته‌های مردمی وابسته به انصارالله، شنبه شب پایگاه «خمیس مشیط» در عسیر واقع در جنوب عربستان را هدف قرار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از فارس «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در این رابطه گفت که نیروی پهپادی ارتش یمن حمله گسترده‌ای را با استفاده از پهپادهای «قاصف K2 » علیه پایگاه هوایی خمیس مشیط انجام داده است.

وی تاکید کرد که این حمله یمن که با استفاده از چند پهپاد تهاجمی مذکور صورت گرفته، در چارچوب پاسخ مشروع به جنایت‌ها و محاصره ائتلاف متجاوز سعودی علیه ملت یمن است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه خبری المسیره، سخنگوی نیروهای مسلح یمن متذکر شد که عملیات پهپادی مورد نظر پس از عملیات رصد و شناسایی دقیق، با دقت کامل انجام شد.

این چندمین بار است که پایگاه هوایی خمیس مشیط هدف حملات پهپادی و موشکی نیروهای مقاومت یمنی قرار می‌گیرد. طی چند ماه گذشته، حملات پهپادی یا موشکی به فرودگاه‌های مناطق جنوبی عربستان سعودی شامل جازان، نجران و عسیر، افزایش یافته و با آنکه عربستان سعودی از سامانه‌های آمریکایی پاتریوت بهره می‌برد، موفق نشده با حملات یمن مقابله کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن