ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 110211
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
شلیک 6 موشک بالستیک یمن به جنوب عربستان

شلیک 6 موشک بالستیک یمن به جنوب عربستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نیروهای موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، عصر روز یکشنبه شش فروند موشک بالستیک «زلزال-1» به مواضع نظامیان سعودی در جازان در جنوب عربستان شلیک کردند. شبکه المیادین گزارش داد که شش موشک بالستیک به سمت محل تجمع شبه‌نظامیان ائتلاف […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نیروهای موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، عصر روز یکشنبه شش فروند موشک بالستیک «زلزال-1» به مواضع نظامیان سعودی در جازان در جنوب عربستان شلیک کردند.

شبکه المیادین گزارش داد که شش موشک بالستیک به سمت محل تجمع شبه‌نظامیان ائتلاف سعودی در منطقه «جبل الدود» در جازان شلیک شد.

منابع یمنی می‌گویند که این حمله موشکی یمن در چارچوب ادامه حملات موشکی یمن در پاسخ به تجاوزات پنج ساله ائتلاف متجاوز صورت گرفته است.

یگان موشکی ارتش یمن و کمیته‌های مردمی وابسته به انصارالله دیشب (شنبه‌شب) هم دو فروند موشک بالستیک «زلزال-1» را به سمت دو محل تجمع عناصر مزدور در منطقه «مجازه» در عسیر شلیک کرده بود.

نیروی موشکی یمن روز جمعه هم یک فروند موشک بالستیک «بدر-1» را به سمت فرودگاه «نجران» در داخل خاک عربستان شلیک کردند.

از سوی دیگر، یگان پهپادی یمن در ساعات پایانی دیشب به یک «هدف نظامی مهم» در منطقه عسیر در جنوب عربستان حمله کرده بود. «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن در این رابطه گفت که نیروی پهپادی ارتش یمن حمله‌ای گسترده‌ای با پهپادهای «قاصف K2 » به یک «هدف نظامی مهم» در شهر خمیس مشیط انجام داده است.

سریع تاکید کرد که این حمله با استفاده از چند پهپاد تهاجمی مذکور صورت گرفته و پاسخی «مشروع» است به «ادامه جنایت‌ها و محاصره ائتلاف متجاوز سعودی علیه ملت یمن و ۳۵ حمله هوایی ائتلاف، طی ۲۴ ساعت گذشته به یمن» است(جزئیات بیشتر).

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن