ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 110213
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :
درخواست قبایل یمن از سازمان ملل برای تحقیق درباره جنایات امارات

درخواست قبایل یمن از سازمان ملل برای تحقیق درباره جنایات امارات

به گزراش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری عربی 21، قبایل منطقه مرکزی یمن، از امارات متحده عربی خواستتند، به دلیل حملات هوایی مستقیم علیه نظامیان وابسته دولت  منصور هادی و تروریست خواندن آن‌ها، عذرخواهی کند. این قبایل یمنی همچنین از سازمان ملل خواستند که در مورد قتل عام‌ صدها نفر که توسط ابوظبی اتفاق […]

به گزراش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری عربی 21، قبایل منطقه مرکزی یمن، از امارات متحده عربی خواستتند، به دلیل حملات هوایی مستقیم علیه نظامیان وابسته دولت  منصور هادی و تروریست خواندن آن‌ها، عذرخواهی کند.

این قبایل یمنی همچنین از سازمان ملل خواستند که در مورد قتل عام‌ صدها نفر که توسط ابوظبی اتفاق افتاد، تحقیق کند.

در بیانیه قبایل منطقه مرکزی که شهرهای لودر و الوضیع و استان ابین را شامل می‌شود، بر ضرورت تحقیق درباره حملات هوایی امارات علیه نیروهای منصور هادی در عدن و أبین تأکید شده است.

قبایل ابین ضمن فرستادن پیامی به قبایل جنوب از آن‌ها خواستند تا موضع خود را نسبت به اقدامات خصمانه شورای انتقالی جنوب علیه رهبران و ساکنان منطقه مرکزی یمن مشخص کنند.

در این بیانیه همچنین، از سازمان ملل، شورای امنیت و نهادهای بین المللی خواسته شده که حملات هوایی دولت امارات را محکوم کنند و به تحقیق پیرامون آن بپردازند.

هفته گذشته، امارات، موضع نیروهای منصور هادی را در ورودی شرقی عدن بمباران کرد تا از پیشروی آن‌ها به سمت عدن، پایتخت موقتی که توسط جدایی‌طلبان تحت حمایت ابوظبی کنترل می شود، جلوگیری کند.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن