ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 110376
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴
  • 178 بازدید
  • ارسال توسط :
بانوان ایرانی مسیر عاشورایی  را طی می کنند

بانوان ایرانی مسیر عاشورایی را طی می کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، سردار سید یوسف مولایی در اجتماع بزرگ زینبیون شهرستان فردیس که عصر چهارشنبه با حضور مادران و پدران شهدای مدافع حرم، بانوان و راهروان راه زینب (ع) در مهدیه آل یاسین فردیس برگزارشد، افزود: نقش زنان در عاشورای حسینی بی بدیل بود و  در عصر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، سردار سید یوسف مولایی در اجتماع بزرگ زینبیون شهرستان فردیس که عصر چهارشنبه با حضور مادران و پدران شهدای مدافع حرم، بانوان و راهروان راه زینب (ع) در مهدیه آل یاسین فردیس برگزارشد، افزود: نقش زنان در عاشورای حسینی بی بدیل بود و  در عصر حاضر نیز بانوان ایرانی با تربیت صحیح فرزندان در تراز انقلاب اسلامی همان مسیر عاشورایی را در پیش گرفته اند.

وی ادامه داد: بانوان ایران اسلامی با تربیت صحیح فرزندان و حمایت از مردان انقلابی، در رشد و شکل‌گیری انقلاب اسلامی نقش بسیار مهمی داشته اند.

سردار مولایی، مادران شهیدان بهنام محمدی و محمدحسین فهمیده  را نمونه بازر بانوان فداکار جامعه امروزی برشمرد و اظهار داشت:دیدن مادران شهدا، صبر و بردباری حضرت ام البنین (س) دراذهان زنده میشود.

مولایی گفت: خواص آن زمان، حاضر نبودند امام حسین(ع) را همراهی کنند ولی بعضی از زنان فرزندانشان را تربیت کردند و در راه خدا و اسلام دادند.

وی به نمونه بارز تراز تربیت عاشورایی به تربیت حسینی مادر شهید حججی اشاره کرد و افزود: اگر تربیت حسینی مادر شهید حججی نبود حججی ها به وجود نمی آمدند.

 فرمانده سپاه استان البرز گفت: دردوران دفاع مقدس، مادران فرزندان خود را راهی جبهه های حق علیه باطل می کردند و مشوق و انگیزاننده برای رزمندگان اسلام بودند.

مولایی با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی (ره ) که ملت ایران بهتر از مردم دوران پیامبر(ص) در حجاز میدانستند، اشاره کرد و افزود: امروز مادران و همسران شهدا مروج فرهنگ عاشورایی هستند و اگر روحیه کربلایی مادران نبود رزمندگان نمی توانستند در جبهه پیروز شوند.

وی با بیان اینکه بهترین زمینه برای کار زینبی کردن دشمن شناسی و بصیرت شناسی است، اظهار داشت: دشمن به دنبال گرفتن اسلحه ما است که اسلحه ما غیرت،دین،صلابت و ایمان است.

در پایان این مراسم از پدران، مادران و همسران شهدا در شهرستان فردیس تجلیل شد.

۷۴۱۳/ ۶۱۵۵

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن