ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 110408
  • ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
  • 211 بازدید
  • ارسال توسط :
هدف از مطالبه‌گری و گفتمان سازی CGT در هیئت‌های عزاداری آگاه سازی مردم است

هدف از مطالبه‌گری و گفتمان سازی CGT در هیئت‌های عزاداری آگاه سازی مردم است

بشری کاظم پور، دبیر خواهران قرارگاه احمدی روشن گیلان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه دانشجو، گفت: در شب‌های عزاداری سیدالشهدا (ع)، جمعی از دانشجویان دغدغه‌مند دانشگاه‌های استان گیلان در سه شهر رشت، لاهیجان و فومن در کنار شرکت در مراسمات عزاداری با هماهنگی برخی هئیت‌های مذهبی در کنار سوگواری اباعبدالله به روشنگری درباره طرح مالیات […]

بشری کاظم پور، دبیر خواهران قرارگاه احمدی روشن گیلان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه دانشجو، گفت: در شب‌های عزاداری سیدالشهدا (ع)، جمعی از دانشجویان دغدغه‌مند دانشگاه‌های استان گیلان در سه شهر رشت، لاهیجان و فومن در کنار شرکت در مراسمات عزاداری با هماهنگی برخی هئیت‌های مذهبی در کنار سوگواری اباعبدالله به روشنگری درباره طرح مالیات بر عایدی سرمایه یا همان CGT پرداختند.

کاظم پور مطرح کرد: دانشجویان با پخش بروشور و صحبت با مردم در مورد این قانون؛ اهمیت تصویب آن را به گوش مخاطبان رساندند این حرکت جالب نوید آن را می‌دهد که می‌توان از ظرفیت جمعیتی هئیت‌ها برای رفع مشکلات مردم بهره برد.

دبیر خواهران قرارگاه احمدی روشن گیلان با اشاره به عللت پرداختن دانشجویان به این طرح تصریح کرد: قانون CGT به معنای مالیات بر عایدی سرمایه است که در تنظیم بازار مسکن تاثیر به سزایی دارد. این قانون از بالا رفتن بی رویه قیمت مسکن جلوگیری می‌کند. مدیریت قیمت‌ها از طریق دریافت مالیات از سوداگران مسکن صورت میگیرد. سوداگران کسانی هستند که به واسطه خرید و فروش مکرر مسکن سرمایه افزایی می‌کنند.
وی در ادامه گفت: طرح دوفوریتی مالیات، مرداد ۹۷ به جهت قانونی شدن تقدیم مجلس شد که به بهانه‌های مختلف رد کردند.
کاظم پور بیان کرد: هدف ما از مطالبه گری و گفتمان سازی مذکور آن هم در هیئت‌های عزاداری به دو جهت است، اول آگاهی مردم از این طرح، دوم فرستادن طومار به مجلس شورای اسلامی تا این قانون مجدد به جریان بیافتد.
دبیر خواهران قرارگاه احمدی روشن گیلان با اشاره اینکه چرا هیئت عزاداری امام حسین (ع) را برای این کارانتخاب شد خاطرنشان کرد: اصالت کار واقعه عاشورا امر به معروف و نهی از منکر بود، همانطور که امام حسین فرمودند، اگر ما حسینی و هیئتی هستیم باید این فریضه را اقامه کنیم. نباید امر به معروف را محدود به حجاب کنیم، نباید فکر کنیم تنها این مردم هستند که به امر به معروف نیاز دارند بلکه باید مسئولین را هم نهی از اموری و به مسائلی امر کنیم.
وی در ادامه افزود: در این ۶ شب با حجم زیادی از استقبال مردم رو به رو شدیم. یکی از این شب‌ها به همراه دانشجویان مطالبه گر احمدی روشن در هیئت محبان فاطمه (س) شهرستان فومن سپری کردیم. در رشت هم میهمان هیئت روضات الحسین، انصارالحسین، فاطمیون، ام ابیها، رزمندگان اسلام بودیم.
کاظم پور اظهار داشت: دانشجویانی از شهرستان‌های لاهیجان، آستانه و املش هم از مطالبه گری و گفتمان سازی مذکوراستقبال کردند و خواستار برگزاری این گفتمان سازی در هیئت‌های خود شدند که ان شا الله در سایر مطالبات بومی از کمک این دانشجویان دغدغه‌مند بهره میبریم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن