ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 110410
  • ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
  • 103 بازدید
  • ارسال توسط :
یمن|اعلام حمایت احزاب مخالف جنگ از از رهبر جنبش انصارالله

یمن|اعلام حمایت احزاب مخالف جنگ از از رهبر جنبش انصارالله

– اخبار بین الملل – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، رهبران احزاب سیاسی مخالف تجاوز عربستان بر حمایت کامل خود از رهنمودهای عبدالملک الحوثی رهبر جنبش مردمی انصارالله در راستای تقویت مقاومت در مقابله با متجاوزان تاکید کردند. بر اساس […]

– اخبار بین الملل –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، رهبران احزاب سیاسی مخالف تجاوز عربستان بر حمایت کامل خود از رهنمودهای عبدالملک الحوثی رهبر جنبش مردمی انصارالله در راستای تقویت مقاومت در مقابله با متجاوزان تاکید کردند.

بر اساس این گزارش رهبران احزاب سیاسی مخالف تجاوز با تمجید از عملیات امنیتی منحصر به فرد دستگاه‌های امنیتی در عمق مناطق تحت اشغال متجاوزان در شهر مأرب، حمایت خود از تصمیم دولت مبنی بر تشکیل کارگروه آشتی ملی و راه حل سیاسی را مورد تاکید قرار دادند.

رهبران احزاب مخالف با جنگ بر حمایت خود از جنبش مردمی در استان‌های جنوبی و شرقی در مخالفت با اشغالگری امارات و عربستان تاکید کردند.

این رهبران  با انتقاد از گزارش کمیته کارشناسان سازمان ملل متحد درباره اوضاع انسانی در یمن که در آن بین جلاد و قربانی فرقی قائل نشده است، تبادل نقش‌ها بین رژیم سعودی و رژیم صهیونیستی بعد از تصمیم نتانیاهو درباره اشغال مناطق گسترده‌ای از کرانه باختری و "غور اردن" را محکوم کردند.

از سوی دیگر مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی شهر محاصره شده الدریهمی در الحدیده را با سلاح‌های مختلف هدف قرار دادند.

آغاز سال تحصیلی جدید در یمن با وجود جنگ

روز شنبه سال تحصیلی جدید در یمن با وجود ادامه تجاوز عربستان آغاز خواهد شد و دانش آموزان به مدارس خواهند رفت.

ائتلاف متجاوز سعودی در این پنج سال به مدارس و مراکز آموزشی در یمن رحم نکرده است و بر اثر بمباران این مراکز دهها تن از دانش آموزان و معلمان به شهادت رسیده اند و بیش از سه هزار و پانصد مدرسه و مرکز آموزشی ویران شده است.

شکار 3 مزدور عربستان در عملیات یمنی‌هارهبر انصارالله: یمن کربلای زمانه است/ پایبندی به شعار"هیهات منا الذلة"

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن