ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 110415
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۳:۲۳
  • 376 بازدید
  • ارسال توسط :
وقتی ذره‌بین جهادگران نقاط زیر پونز را می‌بیند+تصاویر

وقتی ذره‌بین جهادگران نقاط زیر پونز را می‌بیند+تصاویر

جواد پورپیرعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: گروه جهادی شهید حججی بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان بعد از انتشار پیام مقام معظم رهبری به گروه‌های جهادی با انگیزه مضاعف برای خدمت‌رسانی راهی مناطق سیل‌زده ماژین استان ایلام شدند. مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان عنوان کرد: ماژین یکی از شهرهای شهرستان دره‌شهر […]

جواد پورپیرعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: گروه جهادی شهید حججی بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان بعد از انتشار پیام مقام معظم رهبری به گروه‌های جهادی با انگیزه مضاعف برای خدمت‌رسانی راهی مناطق سیل‌زده ماژین استان ایلام شدند.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان عنوان کرد: ماژین یکی از شهرهای شهرستان دره‌شهر استان ایلام در 30 کیلومتری پل‌دختر قرار دارد که در سیل نوروز 98 تا حد زیادی تخریب شد اما به اندازه مناطق سیل‌زده استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان رسانه‌ای نشد و در نتیجه تعداد کمی از گروه‌های جهادی به این منطقه رفته‌اند.

وی با اشاره به این که مردم ماژین هنوز با مشکلات سیل دست و پنجه نرم می‌کنند، افزود: گروه جهادی شهید حججی بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان متشکل از 24 عضو برادر و 22 عضو خواهر به منطقه اعزام و از 4 تا 14 شهریور ماه هر کدام متناسب با توانمندی و تخصصی که داشتند مشغول به فعالیت شدند.

بتن‌ریزی زمین‌های تحویل‌گرفته شده توسط گروه جهادی شهید حججی

پورپیرعلی در تشریح فعالیت‌های جهادی این گروه، عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مسؤولیت ساخت 18 واحد مسکونی را در منطقه بر عهده گرفته بود که بتن‌ریزی 10 واحد آن توسط اعضای این گروه انجام شد، علاوه بر آن ساخت دو واحد مسکونی نیز تا مرحله دیوارچینی به پیش رفت.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان بیان کرد: در عرصه فرهنگی و آموزشی که مسؤولیت آن بر عهده خواهران بود در دو روستای وحدت‌آباد و شوره و شهر ماژین کلاس‌های آموزش خیاطی، کار با چوب، صنایع دستی و احکام برگزار کردند.

وی ادامه داد: با توجه به این که دانش‌آموزان این مناطق پس از سیل دچار افت تحصیلی شده بودند کلاس‌های تقویتی مقطع ابتدایی و  زبان انگلیسی، ادبیات فارسی، شیمی و فیزیک برای دانش‌آموزان برگزار شد، دو نفر مشاور خانواده نیز همراه گروه بودند که از کلاس‌های این حوزه نیز استقبال خوبی به عمل آمد.

کلاس‌های تقویتی مقطع ابتدایی

پورپیرعلی یادآور شد: اولین یادواره شهدای ماژین با حمایت مالی و محتوایی بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان و همکاری بسیج دانشجویی استان ایلام در این منطقه با حضور سردار جمال شاه‌کرمی، فرمانده سپاه استان ایلام، برگزار شد و محمدحسین کفعمی، مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان، نیز در طول اردو از فعالیت‌های گروه بازدید کرد.

سخنرانی سردار جمال شاه‌کرمی در یادواره شهدای ماژین

 

حضور مردم ماژین در اولین یادواره شهدای ماژین

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان ادامه داد: زیباسازی و رنگ‌آمیزی 7 مدرسه و ساختمان جهادکشاورزی ماژین  با همت اعضای این گروه و دانشجویان هنر دانشگاه کاشان انجام و در راستای تجهیز مدارس 10 میز و تعدادی تخته وایت برد به مدارس اهدا شد.

وی ضمن اشاره به وضعیت مالی مردم منطقه بیان کرد: 108 بسته لوازم‌التحریر به ارزش تقریبی 30 میلیون ریال با کمک دانشجویان دانشگاه کاشان خریداری و در دو روستای شوره و وحدت‌آباد توزیع شد، تعدادی البسه و اسباب‌بازی نیز خریداری و به مسؤولان حوزه بسیج ماژین تحویل شد تا در زمان مناسب میان مردم منطقه توزیع شود.

پورپیرعلی خاطرنشان کرد: با کمک دانشجویان مهندسی برق دانشگاه کاشان مشکلات شبکه برق‌رسانی و سیستم صوتی مسجد منطقه با صرف هزینه 6 میلیون ریال بهسازی و نوسازی شد تا امکان بهره‌مندی از ماه محرم بیش از پیش برای مردم فراهم باشد.

بازدید مسؤول ناحیه بسیج دانشجویی استان اصفهان از فعالیت گروه شهید حججی

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان اظهار کرد: پس از شناسایی‌های انجام شده در منطقه مشخص شد گاز یکی از خانواده‌های روستای شوره به دلیل بدهی توسط شرکت گاز قطع و کنتور گاز جمع‌آوری شده بود که با پیگیری‌های انجام شده از سوی گروه مقرر شد گاز این واحد مسکونی ظرف یک هفته آینده وصل شود تا در زمستان‌های سرد ایلام مشکلی اعضای این خانواده را آزار ندهد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن