ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 110436
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
  • 104 بازدید
  • ارسال توسط :

شهادت در لباس اعتقاد (حدیث دشت عشق)

شهید مدافع حرم «محمد احمدی جوان» در مهر سال ۱۳۹۴ به صورت داوطلبانه برای دفاع از حرم‌مطهرآل‌الله به سوریه اعزام شد. وی ظهر تاسوعای حسینی در همان سال در حومه شهر حلب توسط تکفیری‌ها مورد اصابت ترکش قرار گرفت و دو چشم خود را از دست داد. احمدی جوان پس از ۴۳ روز بستری شدن […]

شهید مدافع حرم «محمد احمدی جوان» در مهر سال ۱۳۹۴ به صورت داوطلبانه برای دفاع از حرم‌مطهرآل‌الله به سوریه اعزام شد. وی ظهر تاسوعای حسینی در همان سال در حومه شهر حلب توسط تکفیری‌ها مورد اصابت ترکش قرار گرفت و دو چشم خود را از دست داد. احمدی جوان پس از ۴۳ روز بستری شدن و تحمل درد‌های ناشی از جراحت‌های میدان نبرد، در یکی از بیمارستان‌های تهران در روز ۱۳ آذر ۹۴ به فیض شهادت نائل آمد.
شهید مدافع حرم محمد احمدی جوان در وصیت‌نامه‌اش نوشته بود: «خدایا! شکرگذارم که به من نعمت جهاد در راه خودت نمودی تا با یاد و نام تو در این راه قدم بردارم و بتوانم در راه دفاع از حرم شریف خطبه‌خوان کربلا و سه ساله مولایم حسین علیه‌السلام با قلبی راسخ قدم بردارم.‌.. برادران و خواهران عزیزم! شما را به تقوای الهی و ایستادن در خط ولایت‌فقیه سفارش می‌کنم و علاوه‌بر شما به مردم عزیز کشورم سفارش می‌نمایم که فریب جوسازی‌های دشمنان این خاک و اسلام ناب محمدی صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم را نخورید و در خط ولایت باشید و از امام عزیزم، امام خامنه‌ای مدظله‌العالی حمایت کامل و جامع‌ نمایید… خوشحالم که در لباسی شهید می‌شوم که از اعماق وجودم به این لباس اعتقاد دارم و می‌دانم که چه لباس ارزشمندی به تن دارم، به همکارانم سفارش می‌نمایم تا حرمت لباس خویش را نگه داشته و قدردان نعمت خدمت در سپاه پاسداران باشند.»

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن